چهار شگفت انگیز تیم پیکان در ترکیب تیم امید

چهار شگفت انگیز تیم پیکان در ترکیب تیم امید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پیکان، ظهر امروز در بازی دوم رقابت های فوتبال بازیهای آسیایی اندونزی تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد کره شمالی یکی از رقیبان خود در مرحله گروهی عبور کند. در این دیدار حساس که تقریبا حکم صعود تیم ملی به مرحله حذفی را داشت بازیکنان تیم فوتبال امید پیکان نقش پررنگی در این موفقیت داشتند.

مهدی امینی:دروازه بان و کاپیتان تیم ملی که با بسته نگه داشتن دروازه خود و ثبت کلین شیت از مهره های اصلی کرانچار در تیم ملی محسوب می شود.

امیر روستایی:مهاجم خطرناک و سرعتی پیکان که در این دیدار درخشش فوق العاده ای داشت و با زدن گل اول ایران همچنین گرفتن یک پنالتی زمینه ساز برد تیم بود.

ابوالفضل رزاق پور:مدافع چپ سرعتی و ریز نقش تیم ملی و باشگاه پیکان با نفوذها و سانترهای بی نقصش کره ای ها را اذیت کرد و از ارکان تاثیر گذار تیمش بود.

محمد خدابنده لو:پدیده جوان آکادمی پیکان که فصل گذشته از تیم جوانان به فوتبال ایران معرفی شد ، یک هافبک دفاعی تمام عیار که با تکل های فوق العادش و بردن مصاف های تن به تن کنترل بازی ایران را در اختیار داشت.

باشگاه پیکان که در طول فعالیت فوتبالی اش بازیکنان زیادی را به فوتبال و همچنین تیم ملی معرفی کرده است اینبار هم این مهم را ثابت کرد و با سهم چهل در صدی در موفقیت تیم امید ایران در این بازیها  نشان داد همچنان به مکتب باشگاه  وفادار است.