دیگر زمان قهرمانی لیورپول رسیده است

دیگر زمان قهرمانی لیورپول رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در این فصل تقویت شده است و یکی از بخت های نخست قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود. این تیم که تاکنون قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده است، در دیدار هفته نخست خود در لیگ برتر با ۴ گل وستهام را در هم کوبید.

جیمز میلنر هافبک باتجربه لیورپول گفت:« انتظارات باید همیشه از لیورپول بالا باشد. لیورپول تیمی است که تاریخ غنی دارد و افتخارات و قهرمانی های زیادی داشته است. از ما انتظار می رود که در هر دیداری برنده شویم. مهم نیست که با چه تیمی روبرو می شویم. در این فصل هم به خوبی تقویت شدیم و باید تاکید کنم که وقت قهرمانی ما فرا رسیده است. من الان ۳ سال است که در لیورپول هستم و در این مدت در آستانه کسب ۳ جام بودیم. از وقتی که کلوپ به جمع ما اضافه شده است توانستیم پیشرفت خیلی خوبی داشته باشیم و به موفقیت نزدیک شویم.»

او در ادامه گفت:« باید روی خودمان فشار بیاوریم. الان وقت قهرمانی لیورپول است و نباید با این انتظار مشکلی داشته باشیم. تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار خواهیم بست و تا پایان رقابتها تسلیم نمی شویم.

مهمترین موضوع برای ما قهرمانی است. باید در جام هایی که حضور داریم قهرمان شویم. من خودم هنوز شرایط خیلی خوبی دارم و اگر مربی صلاح بداند می توانم برای تیم به میدان بروم. الان ۳۲ سال سن دارم ولی هنوز عاشق فوتبال بازی کردن هستم و تا زمانی هم که آماده باشم، به کارم در تیم ادامه می دهم.»