پیش‌بازی تراکتورسازی- سایپا؛ توشاک نمی‌خواهد غرق شود

پیش‌بازی تراکتورسازی- سایپا؛ توشاک نمی‌خواهد غرق شود

سایت رسمی فوتبالی - تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر میزبان باشگاه سایپا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتورسازی اوضاع وحشتناکی دارد. پرهزینه ترین و ولخرج ترین تیم این فصل لیگ برتر در حال حاضر هیچ تیمی جز سپیدرود بحران زده را پایین تر از خود نمی بیند و قطعا تبریزی ها و توشاک به خوبی می دانند که اوضاع تیمشان چقدر وخیم است.

تراکتورسازی در روزهای اخیر سعی کرده شکست مقابل استقلال را با خرید یک بازیکن اسکاتلندی جبران کند و از طرفی دیگر استعفای صادق درودگر از مدیریت این باشگاه اولن جدایی فصل تراکتور بوده است هر چند که در صورت ادامه این روند هیچ بعید نیست که چهره های دیگری هم تا پایان فصل از تراکتور بروند.

در نقطه مقابل سایپا قرار دارد. تیمی که با حضور علی دایی بسیار بی ادعاتر و کم هزینه تر از تراکتورسازی بوده است و امیدوار است که با تکرار عملکردش در فصل گذشته بتواند به بالای جدول نزدیک شود.

بدون هیچ تردیدی پرحاشیه ترین و پرسر و صدا ترین چهره میدان، ترابی است. بازیکنی که گفته می شود در نیم فصل دوم باید به پرسپولیس برود اما مدیران تراکتورسازی نظر دیگری دارند. تبریزی ها معتقدند که قرارداد ترابی و پرسپولیس غیرقانونی است و این بازیکن در نیم فصل دوم در ورزشگاه یادگار امام توپ خواهد زد. این که چه کسی برنده این نبرد می شود را هنوز هیچ کس نمی داند اما مسلما تقابل تبریزی با تیمی که شاید تیم آینده اش باشد نگاه های زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

در ترکیب تراکتورسازی نیز باید دید که دژآگه چه واکنشی به جنجال های اخیر خواهد داشت. کلیدواژه "استراحت" و سوال جنجالی یک خبرنگار بعد از بازی با استقلال موجب شده تا همه نگاه ها به اشکان باشد. هافبک تیم ملی می خواهد ثابت کند که برای استراحت به لیگ ایران نیامده و می خواهد آن قدر بدرخشد تا در جام ملت ها هم در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد. البته شجاعی هم قطعا برای بازی مقابل تیم سابقش سایپا انگیزه خاصی دارد. او در شروع کارش در تراکتور خوب کار نکرد و قطعا تلاش خواهد کرد تا در مقابل آخرین تیمی که قبل از تراکتور در لیگ ایران برایش بازی کرد نمایش خوبی داشته باشد.

توشاک برای اولین بار در مقابل هواداران تراکتورسازی قرار می گیرد. او می داند که پس از شکست سنگین مقابل استقلال این بار در خانه حق اشتباه ندارد و تیمش فقط و فقط باید برای بردن وارد زمین شود.

تراکتورسازی- سایپا
جمعه 26 مرداد 1397
ورزشگاه یادگار امام تبریز
ساعت 19:45
تیم داوری: محمدحسین زاهدی فر، مهدی عالیقدر و هادی طوسی