پیش‌بازی ذوب آهن- سپاهان؛ دربی با چاشنی انتقام

پیش‌بازی ذوب آهن- سپاهان؛ دربی با چاشنی انتقام

سایت رسمی فوتبالی - سپاهان و ذوب آهن دربی جذاب اصفهان را در هفته چهارم لیگ برتر برگزار خواهند کرد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، در چند سال اخیر سپاهان و ذوب آهن قدرت ده سال پیش خود را نداشتند چرا که سپاهان با مشکلات و بی ثباتی مدیریتی مواجه شده بود و ذوب آهن هم ستاره های سرشناس خود را از دست می داد. اما شروع فصل هر دو تیم نشان داده که امسال می تواند سال اصفهانی ها باشد چرا که هم ذوب آهن و هم سپاهان به شدت آماده این بازی هستند.

ذوب آهن با امید نمازی شروع فصل خوبی داشته است. دستیار سابق کی روش با کسب پنج امتیاز از سه امتیاز اول به دربی اصفهان رسیده است. اتفاقا امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته ذوب آهن نیز با سپاهان پنج امتیازی است. سپاهان به جز قلعه نویی چند  چهره دیگر را هم در تابستان از ذوب اهن گرفت یعنی بختیار رحمانی، کی روش استنلی و خالد شفیعی. همه منتظرند تا ببینند که هواداران ذوب آهن چه برخوردی با اعضای فصل گذشته شان علی الخصوص قلعه نویی بعد از کوچ به سپاهان خواهند داشت.

دربی شماره 63 اصفهان در حالی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود که در دیدارهای قبلی سپاهان 22 و ذوب آهن 22 برد داشته اند و 22 بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است. پرتکرارترین نتیجه تاریخ دربی های اصفهان نتیجه مساوی بدون گل بوده است. از سویی هر کدام از دو تیم 10 بازی را با برد دو بر صفر به اتمام رسانده اند.

اگر بخواهیم یک چهره باانگیزه را در ترکیب ذوب آهن برای بازی  جمعه انتخاب کنیم ، قطعا به سراغ محسن مسلمان خواهیم رفت. در ابتدا همه تصور می کردند که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به باشگاه سپاهان ملحق می شود اما او ترجیح داد که در تیم دیگر شهر اصفهان بازی کند.

ذوب آهن - سپاهان
جمعه 26 مرداد 1397
ورزشگاه فولادشهر
ساعت 20:15

تیم داوری: وحید کاظمی، حسن یوسفی و قهرمان نجفی