اصرار عجیب پرسپولیسی‌ها به تکذیب: قرارداد ایمن حسین امضا ندارد

اصرار عجیب پرسپولیسی‌ها به تکذیب: قرارداد ایمن حسین امضا ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی امضای قرارداد با ایمن حسین را به موافقت سرمربی منوط دانسته که آنها چهارشنبه و بعد از موافقت برانکو تفاهم‌نامه را امضا کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، وقتی سایت‌های عراقی از زبان ایمن حسین نوشته‌اند و مدیر برنامه‌هایش هم تایید کرده، معلوم نیست چرا پرسپولیسی‌ها اینقدر اصرار دارند که باور کنیم با این بازیکن قراردادی امضا نشده.

قرارداد که نه، اما تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌اند که ایمن حسین نتواند زیر قول و قرارهایشان بزند اما مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس حتی این تفاهم‌نامه را که با سربرگ این باشگاه منتشر شده، تکذیب کرده است: «من تاکید کردم ایمن حسین قراردادی باشگاه پرسپولیس امضا نکرده اما مذاکره با این بازیکن را هرگز رد نکردم. ما اگر بخواهیم به بازیکنی پیشنهاد دهیم قطعا روی برگه A4 این کار را نمی‌کنیم بلکه با سربرگ باشگاه آن را ارائه می‌دهیم. این کار هم انجام شد اما اینکه در آن برگه امضای گرشاسبی پای آن باشد یا نه، قطعاً نیست و ما با ایمن حسین در صورت نظر نهایی برانکو قرارداد امضا خواهیم کرد.»

خمارلو این ادعا را در حالی مطرح کرده که برانکو موافقتش را چهارشنبه (دیروز) اعلام کرده بود و تفاهم‌نامهای هم که از قبل آماده کرده بودند، همان موقع با حضور مدیر برنامه‌های ایمن حسین در باشگاه پرسپولیس امضا شد.