سپاهان به دنبال اوج گیری با 2 بازی خطرناک

سپاهان به دنبال اوج گیری با 2 بازی خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، تیم امیر قلعه نویی تاکنون عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته و توانسته با 5 امتیاز در کنار مدعیانی چون استقلال و ذوب آهن قرار داشته باشد. این در حالی است که فصل گذشته سپاهانی ها در این مقطع تنها 2 امتیاز داشتند اما در پایان هفته سوم لیگ شانزدهم، شش امتیازی بودند؛ هر چند که هر دو فصل نتوانستند به هدفشان برسند.

اکنون آن ها باید از سرنوشت تیم ویسی در لیگ شانزدهم درس بگیرند و بازی های بعدی را با جدیت بیشتری دنبال کنند. امیر قلعه نویی به خوبی بر ارزش امتیازات ابتدای فصل واقف است و می داند اگر تیمش تا هفته دهم در بین مدعیان باشد، کارش به مراتب در طول فصل آسان تر می شود.

سپاهان در 2 بازی آینده مسابقاتی 6 امتیازی و حساس را تجربه خواهد کرد. شاگردان قلعه نوئی روز جمعه دربی اصفهان را با تیم هم امتیاز یعنی ذوب آهن برگزار می کنند که جذابیت های بسیاری را در خود خواهد داشت. هفته بعد هم میزبان تراکتوری هستند که این روزها وضعیت خوبی ندارد اما پرمهره ترین تیم لیگ هجدهم به شمار می رود. سختی این دو دیدار کاملا مشخص است اما برگزاری اش در اصفهان، می تواند چالش های سپاهانی ها را کمتر کند.

در صورتی که سپاهان بتواند از سد این دو حریف بگذرد و 6 امتیاز بازی با ذوب آهن و تراکتورسازی را بگیرد، در پایان هفته پنجم 11 امتیازی خواهد شد و میانگین امتیازی بهتر از قهرمان را خواهد داشت.

البته آن ها پس از این دو بازی هم دیدارهای سختی خواهند داشت و با پارس جنوبی و فولاد روبرو خواهند شد.