گزارش؛ انتقال قدوس به رن فرانسه در حالت استندبای

گزارش؛ انتقال قدوس به رن فرانسه در حالت استندبای

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از اذعان رئیس باشگاه اوسترشوند به توافق برای انتقال مهاجم ایرانی به لاشامپیونه هنوز خبری از حضور سامان قدوس در رن فرانسه نیست. همین اتفاق باعث شد تا امروز رسانه های منتسب به باشگاه فرانسوی از متوقف شدن پروسه این انتقال و بازگشت برترین مهاجم فصل گذشته سوئد به تمرینات تیم سوئدی خبر بدهند.


سایت mercato365 فرانسه نوشت:«بعد از شکست 3-1 یکشنبه شب برابر لیل رئیس رن با اعلام خبر خرید یک مهاجم جدید برای تیم کمی از غم این شکست در میان طرفدارانش کاست چون آنها حالا می توانستند روی گلزنی های بازیکنی 24 ساله و ایرانی به نام سامان قدوس حساب باز کنند اما با گذشت چند روز خبری از حضور این بازیکن در استادورن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه نشد تا همه چیز در حالت استندبای قرار داشته باشد».


این سایت در ادامه خبر جالبی پیرامون ملی پوش ایرانی مطرح کرد و آورد:« سامان قدوس به تمرینات اوسترسوند بازگشته است چون شکایت اوئسکا از او و باشگاه سوئدی به فیفا می تواند تبعات سنگینی در پی داشته باشد. اسپانیایی ها با توجه به قراردادی که سامان امضا کرده خود را صاحب این بازیکن می دانند و اگر رئیس اوسترسوند تمایل به فروش این بازیکن به رن دارد باید با آنها به توافق مالی برسد در غیر این صورت کار به فیفا می کشد. از همین رو سران رن فرانسه خود را کنار کشیده و از دور نظاره گر اتفاقات پیرامون ستاره ایرانی هستند و دخالتی در این راه نخواهند داشت».


اما دیگر رسانه فرانسوی یعنی ouest-france نیز در تکمیل گزارش های پیرامون ورود اولین ایرانی تاریخ لاشامپیونه مدعی شد نماینده باشگاه رن در روزهای گذشته بارها در نشست با سران اوسترشوند پیگیر سرنوشت آتی سامان قدوس بوده است. در گزارش این سایت آمده است:« پرونده مهاجم ایرانی نسبت به روز دوشنبه و اعلام توافق نهایی با رن پیچیده تر شده چون اوئسکا اسپانیا با انتشار اسنادی رسمی سامان قدوس را بازیکن رسمی خود معرفی کرده است. ادعایی که اصلا مورد تایید اوسترشوند نیست از همین رو یکی از جنجالی ترین پرونده های انتقالی در فیفا کلید خورده و مشخص نیست این اتفاق چه تاثیری در روند نقل و انتقالات تابستانی رن خواهد داشت».


این سایت با اشاره به آمادگی مهدی زفان مهاجم الجزایری الاصل که بعد از مدت ها دوری از میادین بار دیگر به تمرینان رن در روآژون پارک کمپ اختصاصی باشگاه فرانسوی بازگشت اعلام کرد صبری لاموشی سرمربی رن کمی از نگرانی هایش بابت خط حمله کاسته شده است. بازگشتی که در صورت مثبت بودن در بازی این هفته با آنگرز در هفته دوم لاشامپیونه می تواند روی پرونده خرید سامان قدوس نیز تاثیرگذار باشد تا سران رن قید مهاجم ایرانی را در این پرونده جنجالی بزنند از همین رو همه چیز پیرامون کوچ قدوس به فرانسه تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.


در همین حال رسانه های سوئد نیز مدعی شدند سامان قدوس و مدیران اوسترشوند در روزهای گذشته تمایلی به تشریح وضعیت و گفتگو با رسانه ها نشان نداده و روزه سکوت گرفته اند تا با مذاکرات محرمانه این پرونده جنجالی را به سرانجام برسانند.