پیش‌بازی سپیدرود-پدیده؛ ادامه بلندپروازی مشهدی‌ها

پیش‌بازی سپیدرود-پدیده؛ ادامه بلندپروازی مشهدی‌ها

سایت رسمی فوتبالی - سپیدرود در رشت میزبان پدیده مشهد در هفته چهارم لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پدیده در این فصل با کسب شش امتیاز از سه بازی اول تبدیل به پدیده غیرمنتظره لیگ برتر شده است. آنها در هفته اول مقابل پرسپولیس نمایش بدی نداشتند اما با اختلاف کمی شکست خوردند.مشهدی ها مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان با گلهای دقیقه آخری پیروز شدند و در حال حاضر با شش امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند.

در نقطه مقابل شرایط عجیب باشگاه سپیدرود توجه همه را به خود جلب کرده است. باشگاهی که مربی ندارد و در حال حاضر حق شناس به ناچاری هدایت این تیم را به عهده دارد. تمرینات سپیدرود تا روز دوشنبه تعطیل بوده است، ایران نژاد و خرسندنیا به تازگی از ترکیب این تیم جدا شدند، حسین کعبی هم محروم است.

این بازی در ابتدا قرار بود هم زمان با دیگر بازیهای هفته چهارم برگزار شود اما مشکل نور ورزشگاه باعث شد که به ساعات زودتری موکول شود.

حسین ابراهیمی مهمترین بازیکن سپیدرود است که در سه هفته اول دو پنالتی گرفته و هر دو را به گل تبدیل کرده و امیدوار است که بتواند به سپیدرود کمک کند تا از بحران خارج شود. یونس شاکری نیز مهمترین بازیکن تیم گل محمدی است که شروع فصل خوبی داشته و امیدوار است که بتواند با گلزنی در این بازی به برد پدیده کمک کند.

سپیدرود - پدیده مشهد
پنجشنبه 25 مرداد 1397
ساعت 18:30
ورزشگاه سردار جنگل رشت

تیم داوری: علیرضا فغانی، محمدرضا مدیرروستا و مهرداد نجفی