تارتار: دیدار با استقلال شیرین است

تارتار: دیدار با استقلال شیرین است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی درباره دیدار با استقلال در هفته چهارم گفت: بازی از دیدگاه تیم ما، یک دیدار شیرین است. کادرفنی و بازیکنان پارس جنوبی جم در طول فصل همیشه منتظر این بازی ها هستند تا خود را نشان دهند. ضمن احترام به تیم استقلال تهران، روز سختی را برای این تیم پیش بینی می کنم. شرایط مسابقه، جو ورزشگاه، آمادگی تیمی و هواداران برای استقلال روز سختی را رقم می زنند. بازیکنان ما در طول هفته خوب تمرین کردند و کار ما را برای انتخاب 18 نفر سخت کردند و این چالش شیرین است. از دروازه تا خط حمله رقابت تنگانگی داریم و دست ما باز است و کاش می توانستیم هر 23 نفر را داخل زمین بگذاریم. این قانون بی رحم فوتبال است که بعضی ها نیمکت و بعضی ها سکو نشین می شوند. هواداران پر شوری داریم که همیشه در این مسابقه های بزرگ یار دوازدهم ما بودند و به ما کمک کردند.


وی ادامه داد: امیدوارم فردا تیمی برنده باشد که استحقاق برد را دارد. پیش بینی می کنم فردا شاهد دیدار خوبی باشیم.


سرمربی پارس جنوبی درباره احتمال حضور بنگر در ترکیب این تیم، خاطر نشان کرد: بنگر دیر به ما اضافه شد و شاید از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد و بر اساس نیاز از او استفاده کنیم.

تارتار درباره اتفاقات رخ داده در فضای مجازی درباره استقبال هواداران، تصریح کرد: من نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده است. بعد از سه سال حضور در پارس جنوبی، می دانم که یکی از با فرهنگ ترین مردم کشور، مردم جم هستند. من در این سه سال کوچک ترین سنگی دست هواداران ندیدم و خون از دماغ کسی نیامده و به هیچ تیم و شخصی توهین نشده است. تمام کارشناسان و ناظران می توانند این را گوهی دهند. اگر هم بحثی ایجاد شده، درباره این است که ما 10 درصد از ورزشگاه را طبق قانون به هواداران می دهیم و همه می دانند مردم بوشهر و شهرستان جم تا چه اندازه با فرهنگ هستند و هیچگاه اینجا مشکلی نخواهیم داشت.


سرمربی پارس جنوبی در ادامه خطاب به هواداران بیان کرد : هر زمان نام هواداران می آید، باید ابتدا از آنها تشکر کنم که در همه شرایط در کنار ما بودند و در این بازی بزرگ بیشتر به آنها نیاز داریم. مطمئنم که یکپارچه زرد می پوشند و لرزه به تن تیم مهمان می اندازند. فردا منتظر آنها هستیم.


تارتار در پاسخ به این سوال که کدام بازیکنان را در اختیار ندارید، گفت: تمامی بازیکنان شرایط خوبی دارند و مصدوم و محروم برای بازی نداریم. تلاش می کنیم در پایان فصل در نیمه بالا جدول رقابت کنیم و به همین دلیل باید از امتیازات خانگی بهره ببریم و تمام بازی ها را برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و فردا هم به همین شکل به میدان می رویم.


وی در ادامه در واکنش به این سوال که فصل گذشته نیم فصل اول نمایش خوبی داشتید اما در نیم فصل دوم افت کردید و از مشکلات مالی و بی تجربگی ضربه خوردید، چه پیش بینی از فصل جاری دارید: شخصیت تیمی ما شکل گرفته است. شاید سال گذشته قبل از بازی با هر تیمی، 3 امتیاز ما را کنار می گذاشتند تا در جدول پیشرفت کنند اما اکنون برای کسب یک امتیاز به مصاف ما می روند. تیم شناخته شده ای هستیم نسبت به سال گذشته و به همین دلیل بازیکنان با تجربه جذب کردیم تا در شرایط حساس به قول مربیان " کار را در بیاورند" و به بازیکنان جوان نیز تجربه خود را منتقل کنند. آنها مربیان آینده کشور هستند و می توانند به ما نیز کمک کنند. کار ما سخت است و هیچ رتبه ای را پیش بینی نمی کنیم و قول می دهیم با همه وجود کار کنیم و فوتبال آبرو مندانه ای را به نمایش بگذاریم.


سرمربی پارس جنوبی در واکنش به حرف های شفر درباره گرمای هوا و کول برک در جریان بازی، بیان کرد: باید ببینیم شدت گرما چقدر است و داور این را تشخیص می دهد. هر اتفاقی لازم باشد، انجام می شود.