ریچ کیدز آو لیگ برتر! (عکس)

ریچ کیدز آو لیگ برتر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته جاری لیگ برتر آغاز شد و تقریبا مدعیان در هفته اول نتایج خوبی کسب کردند و لیورپول با برتری با 4 گل برابر وستهام موفق شد صدر جدول را از آن خود کند اما در رتبه بندی گران ترین ساعت ها، پپ گواردیولا با اختلاف در صدر قرار دارد.

پپ گواردیولا این هفته از ساعت گرانقیمت ریچارد میلی خود با قیمت 150 هزار پوند رونمایی کرد که حدود 2 میلیارد تومان قیمت دارد.

روی هاجسون، سرمربی انگلیسی پالاس نیز ساعتی کلاسیک و با قیمت حدود 25 هزار پوندی از برند هابلت را در دست داشت تا همانند تیمش که فصل را با 3 امتیاز آغاز کرد، او نیز در این رتبه بندی جایگاه دوم را از آن خود کند.

ژوزه مورینیو نیز همانند روی هاجسون به برند هابلت روی آورده اما با این تفاوت که او حدود 16 هزار پوند برای خرید این ساعت هزینه کرده است.

مارکو سیلوا سرمربی اورتون با ساعتی 9 هزار پوندی خود از موقعیت خوبی در جدول برخوردار بوده و پوچتینو 7350 پوند، مائوریتسیو ساری 6000 پوند و کلوپ 5500 پوند از این حیث هزینه کرده اند.

اما در این میان سرمربیانی نیز وجود دارند که خیلی علاقه ای به پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید ساعت ندارند؛ ادی هوو سرمربی بورنموث تنها 329 پوند و داوید واگنر سرمربی هادرسفیلد تنها 100 پوند برای خرید ساعت پرداخت کرده اند تا همه سبک ساعت، از فوق العاده گران تا ارزان در بین سرمربیان لیگ برتری یافت شود.