فریسات: لیگ به تیم‌های ریشه‌دار مثل نساجی نیاز دارد

فریسات: لیگ به تیم‌های ریشه‌دار مثل نساجی نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، امروز عزیز فریسات مربی فولاد به جای سیروس پورموسوی در نشت خبری پیش از بازی با نساجی حاضر شد.

او پس از عذرخواهی به دلیل غیبت سرمربی تیمش، درباره بازی مقابل نساجی اظهار کرد: نساجی تیم بسیار بزرگ و ریشه داری است که هواداران خاص خود را دارد. دوست داریم شاهد حضور تیم های ریشه دار و مردمی مانند نساجی و ملوان در لیگ برتر باشیم.

مربی فولاد افزود: تیم های میزبان با تمام وجود در زمین خود بازی می کنند و به سه امتیاز بازی نگاه دارند. ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم و با تمام وجود به دنبال سه امتیاز بازی با نساجی هستیم. امیدوارم شاهد یک بازی خیلی خوب و مورد رضایت هواداران باشیم.

فریسات در ادامه گفت: شک نکنید که بازی های اول برای تمام تیم ها سخت است زیرا نمی توانند حریفان خود را به خوبی آنالیز کنند. سعی کرده ایم از حریفان خود شناخت پیدا کنیم و ان شاءالله در هفته های آینده شاهد بهتر شدن فولاد باشیم.

این مربی درباره دلیل هجومی بازی نکردن فولاد عنوان کرد: همان طور که گفتم اوایل فصل است. پرسپولیس هم اگر چه پدیده را شکست داد و برابر استقلال خوزستان به تساوی رسید ولی هنوز اشکالاتی دارد. طبیعی است که تمام تیم ها در ابتدای فصل به مشکل بر می خورند زیرا هنوز خود و حریفان را به خوبی نشناخته اند.

او در تمجید از حریف فردای تیمش اظهار داشت: نساجی امسال قوی شده و بازیکنان باتجربه و خوبی را جذب کرده است، ضمن این که مربی جوان و با سابقه ای دارد. نسبت به این تیم شناخت داریم و نکات لازم به بازیکنان گوشزد شده است تا بازی قابل قبولی ارائه دهیم. برای بازی فردا تنها شیرزادی را به دلیل مصدویت در اختیار نداریم.

مربی تیم فوتبال فولاد در خصوص هواداران این تیم هم اشاره کرد: از هواداران تشکر می کنم و جا دارد وقتی اسم آن ها می آید برابرشان تعظیم کنیم، آن هم هوادارانی که در تمام سختی ها بدون هیچ چشم داشتی در کنار تیم هستند. ان شاءالله امسال شاهد یک فولاد قوی و در شان این هواداران باشیم.