جوان‌ها همچنان خارج از رادار برانکو

جوان‌ها همچنان خارج از رادار برانکو

به گزارش "ورزش سه"، روی نیمکت تیم پرسپولیس بازیکنان ناشناخته و جوان بسیاری حضور دارند. بازیکنانی که برخی از تیم پایه به بزرگسالان رسیده اند و عده ای هم از دیگر تیم ها. حال محرومیت پرسپولیس شرایطی را به وجود آورده که آن ها هم امیدوار به حضور در میدان باشند اما فعلا چنین اتفاقی نیفتاده و جوان ها فرصت چندانی به دست نیاورده اند.

شیوه تمرینات پرسپولیس پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان هم نشان می‌دهد قرمزها بدون تغییر در مقابل حریف جنوبی بازی خواهند کرد و مهره های ناشناخته همچنان باید پشت خط بمانند. اما باتوجه به فشردگی مسابقات احتمالا آن ها به زودی در زمین مسابقه دیده خواهند شد. جدال با صنعت نفت آبادان تنها چند روز پیش از سفر به قطر خواهد بود و شاید برانکو در آن بازی به برخی از بازیکنان اصلی استراحت بدهد. همچنین  دیدار جذاب با نساجی هم ۴ روز قبل بازی برگشت با الدحیل خواهد بود.

علاوه بر این ها در صورت صعود پرسپولیس به نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان، این بازی ها با جام حذفی هم تداخل خواهند داشت و اردوهای تیم ملی نیز فراخواهند رسید و تغییر در ترکیب اجتناب ناپذیر خواهد بود. نکته دیگر این که همین تمرین در کنار ۱۲ بازیکن بزرگ فوتبال ایران و زیر نظر پروفسور برانکو ایوانکوویچ هم غنیمت بزرگی است که نصیب این بازیکنان شده است.