ابراز تمایل زیدان به هدایت منچستریونایتد

ابراز تمایل زیدان به هدایت منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - به گفته رسانه های فرانسوی، زین الدین زیدان قصد دارد فصل آینده در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند و شرایط مورینیو در منچستر یونایتد را رصد می کند.

این مربی 46 ساله در حال حاضر پس از جدایی از رئال مادرید در خرداد ماه و تنها 5 روز پس از کسب سومین قهرمانی پیاپی با این تیم در رقابت های اروپایی در تیمی مشغول به کار نیست.

زیدان همچنین در سال 2017 با رئال مادرید قهرمان اروپا شد و در طول دو سال و نیم حضور خود در سانتیاگو برنابئو دو قهرمانی جام جهانی باشگاه ها را نیز به دست آورد.

به گفته اکیپ زیدان پیش از این درباره پست بعدی خود تصمیماتی گرفته و نگاهی به لیگ برتر انگلیس دارد. 

خبرها حاکی از این است که هافبک قهرمان جام جهانی علاقه خاصی به مربیگری در منچستریونایتد دارد. 

زیدان رونالدو

مورینیو پس از عدم موفقیت در کسب قهرمانی فصل گذشته حالا فشارهای فزاینده ای را تحمل می کند. 

مورینیو علیرغم به پایان بردن فصل با اختلاف 19 امتیازی با منچسترسیتی، معتقد است که نایب قهرمانی فصل گذشته باید به عنوان یکی از بزرگترین دست آوردهای او به حساب بیاید.

مورینیو این تابستان مشکلاتی با مدیریت منچستریونایتد نیز داشت. عامل اصلی این مشکلات برآورده نشدن خواسته او برای جذب یک دفاع وسط با تجربه پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بود. 

توبی آلدرویرلد از تاتهام و جروم بواتنگ از بایرن مونیخ بازیکنان مورد نظر مورینیو بودند اما اد وودوارد نتوانست هیچ کدام از آنها را به خدمت بگیرد. 

مورینیو به هیئت مدیره منچستریونایتد هشدار داده بود که اگر تیم تقویت نشود، فصل سختی را پیش رو خواهد داشت. 

مورینیو همچنان درباره آینده آنتونی مارسیال با وودوارد اختلاف نظر داشت و دوست داشت که این بازیکن فرانسوی به فروش برسد. 

ماه گذشته رسانه ها مدعی شدند که یونایتد زیدان را در لیست کاندیداهای جانشینی مورینیو، در صورت جدایی این مربی 55 ساله در انتهای فصل، قرار داده است.