دوئل جذاب ترابی و هم تیمی‌های سابق در تبریز

دوئل جذاب ترابی و هم تیمی‌های سابق در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، ترابی روزهای متفاوتی در فوتبالش تجربه می کند. این ستاره 23 ساله فوتبال ایران به سبب اتفاقات پس از عقد قرارداد با پرسپولیس، اسیر حواشی شده و به نظر می رسد این اتفاقات در فوتبالش تاثیرگذار بوده اند. تراکتوری ها معتقدند او با این تیم قرارداد دارد و نمی توانست به پرسپولیس بپیوندد اما حرف های طرف مقابل هم شنیدنی هستند.

مهدی ترابی و باشگاه تراکتورسازی در پایان فصل گذشته توافق کردند در صورت سربازی، او به تیم شهر تبریز بپیوندد و حالا تی تی ها باتوجه به این توافقنامه ادعای مالکیت بر این بازیکن را دارند و ماجرا را به کمیته تعیین وضعیت نیز کشانده اند. ترابی هم در هفته های گذشته به جلسه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رفت و توضیحاتش را ارائه کرد اما هنوز حکم قطعی برایش صادر نشده است.

حال او این هفته یکی از حساس ترین بازی هایش در این فصل را تجربه خواهد کرد. مصاف با تراکتور در تبریز، علاوه بر جذابیت های همیشگی این بار باتوجه به داستان سربازی این بازیکن، زیبایی ها و احتمالا اتفاقات بیشتری را در خود خواهد داشت. ترابی در بازی فصل گذشته 2 بار دروازه این تیم را در تبریز فرو ریخت و 3 امتیاز را به حساب نارنجی پوشان اضافه کرد و این بار هم می خواهد با نمایش خوب مقابل تراکتور فرم قبلی اش را بازیابد.

البته این بار او دوئل با ملی پوشان و هم تیمی هایش در تیم کارلوس کی روش را هم تجربه خواهد کرد. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی احتمالا در ترکیب تیم تراکتور حضور خواهند داشت و جدال میانه میدان با ترابی را برگزار خواهند کرد.

در این بین واکنش هواداران تراکتور هم می تواند جالب توجه باشد. آن ها نقل و انتقالات را دل خوش به خرید مهدی ترابی آغاز کردند اما غافل از این که توافق او با تراکتور تنها بر سر سرباز شدنش بود که آن هم باتوجه به تمدید معافیت تحصیلی به مدت چند سال معلق شد و او توانست پرسپولیسی شود.

ترابی که چهره انگشت نمای زمین یادگار خواهد بود، احتمالا پس از بازی در این باره صحبت هایی انجام دهد و شفاف سازی کند.