فصل جدید فوتبال اروپا؛ ۱۰ ستاره متولد می شوند

فصل جدید فوتبال اروپا؛ ۱۰ ستاره متولد می شوند

به گزارش "ورزش سه"، در همین حین، ستاره‌های جوانی در سرتاسر اروپا هستند که منتظرند این فصل نامشان مطرح شود و بتوانند اسمی برای خود دست و پا کنند. در زیر، 10 بازیکن زیر 21 ساله که این فصل می‌توانند خوش بدرخشند را بررسی کرده ایم:

فران تورس:



18 ساله - وینگر، فوروارد - والنسیا، تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا


 او در سن 17 سالگی به حضور در رئال مادرید و بارسلونا نزدیک بود و وقتی چنین شرایطی دارید، یعنی پتانسیل بالایی در شما وجود دارد. فرانس تورس، وینگری جنگنده و خلاق که به اولین بازیکن قرن جدید تبدیل شد که در لالیگا بازی کرده است. او سال گذشته با تیم زیر 17 سال اسپانیا تا فینال یورو پیش رفت و مقابل انگلیس شکست خورد. او شباهت‌هایی به مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال مادرید دارد.

ابل رویز:



18 ساله- مهاجم - بارسلونا بی و تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا


رویز بهترین گلزن تاریخ تیم زیر 17 سال اسپانیا با 27 گل است و این‌ گل‌ها به نظر شروع کارنامه درخشان گلزنی او خواهد بود. او وقتی 12 ساله بود از والنسیا به لاماسیا پیوست، اتفاقی که مطمئنا والنسیایی ها در حال حاضر از آن خوشنود نیستند. او فصل گذشته در تیم بی بارسلونا بازی کرد و با تیم زیر 19 سال اسپانیا تا فینال پیش رفت.  باید دید آیا او طعم بازی کردن در تیم اصلی بارسا را نیز خواهد چشید یا نه.

تیموتی ووه آ



18 ساله - مهاجم - پاری سن ژرمن و تیم ملی آمریکا


پیش از اینکه سوالی برایتان پیش آید، بله او پسر ژرژ ووه آ، فوتبالیست مشهور و رئیس جمهور لیبریا است بنابراین ژن موفقیت در بالاترین سطح را دارد. او 18 ساله است و در دیدار پاری سن ژرمن مقابل موناکو در سوپرکاپ فرانسه و همچنین دیدار مقابل کان موفق به گلزنی شده است. بسیاری از هواداران امیدوارند که او نیز مثل پدرش بتواند به یک گلزن قهار تبدیل شود ولی فشار بالا برای یک نوجوان 18 ساله ممکن است دردسر ساز شود.

نیکولا بارلا



21 ساله - هافبک - کالیاری و تیم ملی ایتالیا


بارلا که در طول تابستان به حضور در لیورپول نزدیک بود، پس از اینکه مانع سقوط کالیاری به دسته پایین تر شد، توجهات زیادی به خود جلب کرد. مقایسه های بسیاری بین او و مارکو وراتی و حتی آندرس اینیستا انجام می‌دهد و قیمت او حدود 31 میلیون پوند ارزیابی شده است. کالیاری می‌داند که او همیشه در این تیم نمی‌ماند، بنابراین سعی دارد به بهترین شکل از او استفاده کرده و با قیمت بالا به فروش برساند.

آندره آ پینامونتی



19 ساله - مهاجم - اینترمیلان


در روزهای نا امیدی و ناکامی در اینترمیلان، حضور پینامونتی ، نوری در تاریکی است. با توجه به استعداد او، عجیب است که تنها 5 بازی در تیم اصلی داشته ولی در پریماورا خوش درخشیده است. در حقیقت پنامونتی  با بازی های کم ولی موثرش در تیم اصلی نیز توجهات را به خود جلب کرده است. بسیاری او را با مائورو ایکاردی مقایسه می‌کنند.

جاناتان کلینزمان



21 ساله - دروازه بان - هرتابرلین


یک گلر با استعداد در این فهرست حضور دارد که از قضا پسر یورگن کلینزمن، گلزن استثنایی آلمان‌هاست.  بر عکس پدر که مهاجم بود و گل زن، پسر در درون دروازه مانع گلزنی رقباست.  هر دو در شیرجه زدن حرفه ای هستند، یکی برای خوشحالی پس از گل و دیگری برای مهار توپ. پسر کلینزمن در تیم اصلی هرتابرلین بازی می‌کند و اولین بازی اروپایی اش را مقابل اوسترشوند انجام داد و موفق شد یک پنالتی نیز بگیرد. او که بیشتر عمرش را در کالیفرنیا سپری کرده و برای تیم ملی آمریکا بازی می‌کند، امیدوار است در آلمان نیز به او بازی برسد.

دایوت اوپامکانو



19 ساله - مدافع میانی- لایپزیش و تیم زیر 21 سال فرانسه


برای یک پسربچه 19 ساله مثل اوپانکو که بازی های زیادی تا به اینجا انجام داده، همواره آِنده درخشانی توصیف می‌شود. او حتی برای تیم سال بوندس لیگا نیز انتخاب شد و همینطور عنوان بهترین بازیکن جوان. مدافع فرانسوی 5 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و نشان داده که می‌تواند در آینده جای واران را پر کند.

اشرف حکیمی



19 ساله - مدافع - دورتموند ( با قراردادی قرضی از رئال مادرید) و تیم ملی مراکش
دورتموند تیم خوبی برای ستاره های جوان است و برای همین است که باشگاه رئال مادرید، حکیمی را برای دو سال آینده راهی آلمان کرده است. در این تیم، ستاره مراکشی بازی های بیشتری انجام خواهد داد. او فصل گذشته 17 بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و نمایش های متوسطی داشت. با این حال او به تیم ملی مراکش برای جام جهانی دعوت شد و در هر سه بازی مرحله گروهی مقابل ایران، پرتغال و اسپانیا به میدان رفت. حکیمی امیدوار است که مسیرش به همین خوبی ادامه پیدا کند و به عنوان یکی از بهترین های اروپا شناخته شود.

مویس کین



18 ساله - مهاجم - یوونتوس و تیم زیر 19 سال ایتالیا


کین بین ایتالیایی ها بسیار شناخته شده است و آینده درخشانی برایش توصیف شده است. او اولین بازیکن متولد قرن جاری است که در یکی از 5 لیگ برتر گلزنی کرده است. او در پیراهن یووه مقابل بلونیا به میدان رفت و توانست گلزنی کند. او که به صورت قرضی راهی ورونا شده، در 20 بازی 4 گل به ثمر رسانده است. حالا به یووه بازگشته و برخی شایعات از احتمال انتقالش به دورتموند خبر می‌دهد. ایجنت او مینو رایولا است و مطمئنا تیم مهمی در آینده او را جذب خواهد کرد.

ویکتور ینسن


18 ساله - هافبک هجومی ، وینگر - آژاکس و تیم زیر 18 سال دانمارک


آژاکس همواره می‌تواند تیمی برای استعدادهای هیجان انگیز باشد و به همین علت است که ینسن، سال گذشته با 2.5 میلیون پوند از کوپنهانگن راهی آژاکس شد. ینسن که دو پاست، تکنیک بسیار خوبی دارد، دریبل زن و گلزن است و بسیاری او را با کریستین اریکسن مقایسه می‌کنند. او تا به امروز، تنها برای تیم دوم آژاکس بازی کرده ولی مطمئنا در این فصل در تیم اصلی نیز به میدان خواهد رفت.