تلخ‌ترین نامه به وحید امیری 

تلخ‌ترین نامه به وحید امیری 

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته خبر فوت دو نوجوان فوتبالیست یزدی در گرجستان جامعه رسانه و هم‌چنین ورزش کشور را در شوک فرو برد. اتفاق جنجالی که به واسطه حضور یکی از مدارس فوتبال استان یزد در گرجستان و رهایی این دو بازیکن در کنار دریا رخ داده و باعث مرگ آن‌ها شده است.  


به همین دلیل عوامل برنامه نود به یزد سفر کردند و با رفتن به خانه‎ی این دو عزیز گزارش تلخ و دردناکی را تهیه کردند. امیرمحمد کاربخش یکی از این نوجوانان فوت شده است؛ فردی که آرزوی بازی در پرسپولیس را داشت و به دنبال این بود با موفقیت در فوتبال باعث سربلندی خانواده و به خصوص مادرش شود. 


مادر امیرمحمد در حالی که گریان بود رو در روی دوربین قرار گرفت و گفت: پسرم هر روز به من می‌گفت که من پیشرفت می‌کنم و روزی در پرسپولیس بازی خواهم کرد. به من می‌گفت روزی تمام زحماتت را جبران می‌کنم و باعث افتخارت می‌شوم. آرزوی پسرم این بود که روزی در نود دیده شود و در نهایت هم به آرزویش رسید.


مادر این فوتبالیست فقید در آخر انشای سال گذشته پسرش را با غم و اندوه فراوان قرائت کرد. انشایی که از علاقه شدید او به فوتبال و وحید امیری پرده برداشته و از شوق زیاد امیرمحمد به فوتبال خبر داده بود. شوقی که با بی تدبیری مسئولین مدرسه فوتبال به گور برده شد و آرزوهای این دو نفر و خانواده‌هایشان را به تلخی و روزگارشان را سیاه‌تر از رنگ پیراهنشان کرد.