دلیل جدایی عبدالله‌زاده از نفت: می‌خواستند گردنش را بزنند!

دلیل جدایی عبدالله‌زاده از نفت: می‌خواستند گردنش را بزنند!

وب سایت رسمی فوتبالی- عبدالله‌زاده که سابقه بازی برای فولاد و البته تیم ملی ایران را در کارنامه دارد، در آبادان با تهدید به قتل مواجه شد و به همین دلیل تصمیم گرفت از نفت جدا شود.

به گزارش فوتبالی، احمد عبدالله‌زاده، هافبک چپ پای نفت آبادان بعد از انجام سه بازی و 270 دقیقه حضور در زمین، با مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد به توافق رسید و از این تیم جدا شد. درباره این جدایی، حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد. بخصوص اینکه عبدالله‌زاده یکی از بازیکنان کلیدی نفت آبادان بود و مورد توجه پائولو سرجیو نیز قرار داشت.

 عبدالله‌زاده که سابقه بازی برای فولاد و البته تیم ملی ایران را در کارنامه دارد، در آبادان با تهدید به قتل مواجه شد و به همین دلیل تصمیم گرفت از نفت جدا شود. ماجرا از این قرار است که او در بازگشت از یکی از سفرها، با حمله چند ناشناس مواجه می‌شود که قمه به دست سمت او آمده و به هافبک نفت آبادان گفته‌اند: «گردنت را می زنیم!»

عبدالله زاده به همین دلیل و بعد از مذاکره با مدیران نفت آبادان از این باشگاه جدا شد تا فوتبال خود را در تیم و شهر دیگری ادامه بدهد. از نساجی به عنوان مقصد جدید احمد عبدالله‌زاده نام می‌برند. تیمی که مربیگری اش بر عهده جواد نکونام است.