لیورپول، صلاح را به پلیس معرفی کرد

لیورپول، صلاح را به پلیس معرفی کرد

سایت رسمی فوتبالی - پلیس انگلیس اعلام کرد که از ویدیویی آگاه شده که محمد صلاح را در حال استفاده از تلفن همراه خود در حین رانندگی نشان می‌دهد.

باشگاه لیورپول محمد صلاح را پس از انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی که این بازیکن را در حال استفاده از موبایل خود در حین رانندگی نشان می دهد به پلیس ارجاع داده است.

ظاهرا این اتفاق پس از بازی یکشنبه لیورپول در برابر وستهام رخ داده است.

در این فیلم صلاح درحالی که در ترافیک روی صندلی راننده نشسته در حال استفاده از تلفن همراه خود است.

هواداران لیورپول ماشین او را دوره کرده و امیدوار بودند که او شیشه را پایین کشیده و وسایل آن ها را امضا کند یا عکسی با آنها بگیرد اما تمام توجه این بازیکن به تلفن همراهش است.

پس از آن صلاح در حالی که همچنان در حال استفاده از تلفن همراه خود است، چند متر در ترافیک جلو می‌رود.

هواداران که ترکیبی از کودکان و بزرگسالان هستند ماشین او را دنبال کرده و دوباره دور او جمع می‌شوند اما صلاح همچنان آنها را نادیده می‌گیرد و یک کودک با زدن به شیشه نام او را فریاد می‌زند.

صلاح ناگهان این هوادار خردسال را می‌بیند و دستی برای او تکان می‌دهد و سپس به مسیر خود ادامه می‌دهد.

امروز سخنگوی لیورپول به اکو گفت: " پاسگاه بعد از صحبت با این بازیکن پلیس را از این اتفاق آگاه کرده است. ما همچنین با این بازیکن صحبت کردیم و پیگیری‌های بعدی را در داخل باشگاه انجام خواهیم داد. بازیکن و باشگاه هیچ اظهار نظر دیگری در این رابطه انجام نخواهند داد. " 

پلیس مرسی ساید توییت کرده که گزارشی درباره استفاده یک فوتبالیست از تلفن همراه خود در حین رانندگی دریافت کرده که به نظر درباره ویدیو منتشر شده از محمد صلاح در شبکه های اجتماعی است. 

در این توییت آمده: " ما از انتشار ویدیویی آگاه شدیم که یک فوتبالیست را در حال استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی نشان می‌دهد. این موضوع به سازمان مربوطه ارجاع داده شده است. ممنون که به ما اطلاع دادید. "

ساعت ۶ بعد از ظهر روز دوشنبه این ویدیو از صفحه‌ای که آن را در فیس بوک منتشر کرده بود، پاک شد.