عباس‌زاده: ماشین گلزنی‌ام تازه روشن شده است

عباس‌زاده: ماشین گلزنی‌ام تازه روشن شده است

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده مهاجم گلزن تیم فوتبال نساجی معتقد است که از پارس جنوبی یک سر و گردن بالاتر بودند و در این بازی خانگی می توانستند بازی را برنده شوند اما بخت با آنها یار نبوده است.

او در این رابطه به ورزش سه می گوید: تیم پارس جنوبی جم با وجود تجربه یکساله‌ای که در لیگ برتر دارد و استارت زودهنگامی که قبل از شروع مسابقات داشت، خیلی از ما سرتر نبود؛ البته که تماشاگران ما هم کار را برای آن‌ها سخت کرده بودند. در این بازی همه چیز به نفع ما بود و تنها بخت با ما یار نبود وگرنه می توانستیم اولین سه امتیاز و بردمان را در لیگ برتر جشن بگیریم.


او در ادامه در مورد گلزنی اش مقابل پارس نیز گفت: از اینکه گلزنی ام را از این بازی آغاز کردم خوشحالم اما این گل وقتی برایم لذتبخش می شد که 3 امتیاز این بازی را هم با آن کسب می کردیم.


عباس‌زاده که فصل قبل اولین گل خود با پیراهن سایپا را به فولاد زده بود در خصوص دیدار این هفته نساجی با این حریف اهوازی نیز عنوان کرد: بازی با فولاد همیشه برای من خوش یمن است و مطمئنا در این بازی به میدان می روم تا گلزنی کنم البته این بار شانس از قبل از بازی با فولاد با من یار بوده است(می خندد)!


کاپیتان نساجی در ادامه عنوان کرد: هیچ کس در تیم نساجی به حاشیه ها توجه نمی کند و همه کار خود را انجام می دهند. آقاجواد با درایتی که دارند اجازه نمی دهند حتی حرف و حدیث ها در تمرینات به وجود آید. ما اصلا به هیچ چیز به جز فوتبال بازی کردن فکر نمی کنیم. در حال حاضر هم در لیگ برتر بد نتیجه نگرفته ایم البته اگر هنوز به اولین برد نرسیدیم فقط به خاطر آن است که برای هماهنگی با لیگ برتر به زمان احتیاج داریم.