مصدومیت سه هفته ای مدافع لیورپول

مصدومیت سه هفته ای مدافع لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - به گفته سرمربی لیورپول، یورگن کلوپ، مدافع این تیم، دژان لاورن، ممکن است به مدت سه هفته به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن از میادین دور باشد. 

این مشکل که فصل گذشته لاورن توانسته بود آن را مدیریت کند پس از بازی های سنگین این مدافع وسط برای کرواسی در جام جهانی تشدید شد. 

لاورن یکی از اعضای اصلی تیم در سه بازی کرواسی بود که به وقت اضافه کشیده شد و این در نهایت در فینال برابر فرانسه شکست خورد. کلوپ گفت: " او آماده نیست. اجازه بدهید اینطور بگویم که سال گذشته هم مشکلاتی در این زمینه برای او به وجود آمد اما توانست خیلی خوب بازی کند. روزهای ریکاوری کافی بود و او مشکلی در جلسات بعدی نداشت. ما در انتهای فصل خیلی تمرین نداشتیم چون به طور مداوم در حال بازی بودیم اما او همیشه بازیکن ثابت بود. حالا سه بازی 120 دقیقه ای در جام جهانی شرایط را کمی سخت کرده اما مطمئن هستم که در یک، دو یا سه هفته پیش رو شرایط بهتر می شود. در آن زمان او بدون شک آماده خواهد بود اما این آمادگی 100 درصد نیست بنابراین کمی زمان لازم است. "

دژان لاورن

لیورپول روز یکشنبه بدون لاورن نیز نمایش خوبی داشت و تیم کلوپ لیگ برتر را با پیروزی 4 – 0 برابر وستهام در آنفیلد آغاز کرد. 

گومز نمایش اطمینان بخشی در کنار فن دایک در مرکز دفاع سرخپوشان داشت. 

برنده کفش طلای فصل گذشته، محمد صلاح، گل اول را به ثمر رساند و سادیو مانه موفق شد پس از آن دو گل به ثمر برساند. دنیل استوریج نیز با گل دیرهنگام خود برای لیورپول باعث شد که این تیم در هفته اول در صدر جدول جای بگیرد.