قدوس؛ اولین ایرانی لاشامپیونا

قدوس؛ اولین ایرانی لاشامپیونا

به گزارش "ورزش سه"، امروز سامان قدوس در جریان برتری 0-2 تیمش برابر کالمار با گلزنی نمایش درخشانی داشت و پس از پایان بازی گفت با باشگاه رن فرانسه برای این انتقال به توافق رسیده است.

سامان قدوس گفت: "من پیشنهاد باشگاه رن فرانسه را پذیرفته ام و به این تیم خواهم رفت. سفر من به اسپانیا برای شناخت بیشتر از باشگاه اوئسکا بود اما حالا من پیشنهاد تیم رن را قبول کرده و راهی این تیم خواهم شد.

به تیمی خوب در لیگ باکیفیت خواهم رفت و استفاده از این شانس به خودم بستگی دارد. من بسیار مفتخر و خوشحالم که راهی رن خواهم شد زیرا رن یکی از تیم های بزرگ فرانسه است."

کیندبرگ رئیس باشگاه استورشوند نیز در این رابطه گفت: "یک ساعت پیش از آغاز بازی امروز با باشگاه رن به توافق رسیدیم و حالا سامان قدوس این اجازه را دارد که از اوسترشوند جدا شود. سامان این موضوع را به ما اطلاع داد و ما نیز مشکلی با او و جدایی اش نداریم  اما دیگر همه چیز به خود او بستگی دارد زیرا ما شرایط را قبول کرده ایم.

چند روز تصاویری از حضور سامان قدوس در باشگاه اوئسکا اسپانیا منتشر شد و به نظر می رسید انتقال او به این باشگاه تازه لالیگایی شده نهایی شده باشد اما در نهایت فرانسه مقصد مهاجم گلزن اوسترشوند شد.

البته بعد از انتشار آن تصاویر نیز رئیس باشگاه سوئدی مدعی شد انتقال قدوس به اوئسکا نهایی نشده و مقصد این بازیکن هنوز مشخص نیست و حالا قدوس در آستانه انتقال به لاشامپیونا قرار دارد.

تقابل سامان قدوس با ستاره های لیگ فرانسه از جمله بازیکنان بزرگی چون نیمار، امباپه و کاوانی که عضو پاری سن ژرمن هستند می تواند برای هواداران فوتبال ایران از جذابیت فراوانی برخوردار باشد و حالا بعد از لیگ برتر با حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب برایتون، لیگ فرانسه نیز از اهمیت خاصی برای ما برخوردار خواهد بود.