آرسنال 0 – 2 سیتی؛ استارت "امری آوت" با پپ!

آرسنال 0 – 2 سیتی؛ استارت "امری آوت" با پپ!

به گزارش "ورزش سه"، تیم اونای امری حرف خاصی در جریان بازی برابر منچسترسیتی نداشت و شاگردان گواردیولا در روزی که موقعیت های فراوانی را از دست دادند با 2 گل در خانه آرسنال به برتری رسیدند.

هفته اول لیگ برتر انگلیس ؛ یکشنبه: 21.5.1397 ؛ ساعت 19:30


ورزشگاه: امیریتس لندن


داور: مایکل الیور

آرسنال: پتر چک- بیرین- مصطفی- سوکراتیس- مایتلند-نایلز (لیختشتاینر 35 )- گوندوزی- ژاکا- اوزیل- رمزی- میخیتاریان- اوبامیانگ

سرمربی: اونای امری

منچستر سیتی: ادرسون- واکر- استونز- لاپورته- مندی- فرناندینیو- برناردو سیلوا- محرز- گوندوغان- استرلینگ- آگوئرو

سرمربی: پپ گواردیولا

اخطار:

سوکراتیس پاپاستاتاپولوس (27)، گرانیت ژاکا (52)- آرسنال

رحیم استرلینگ (4)، کوین دی بروین (73)- منچسترسیتی

اولین فرصت بازی در دقیقه 10 برای سیتی و روی همکاری استرلینگ و آگوئرو ایجاد شد اما ضربه مهاجم انگلیسی راهی به دروازه آرسنال نیافت.

اما 4 دقیقه بعد حملات سیتیزن ها به نتیجه رسید. رحیم استرلینگ که پشت محوطه جریمه توپچی ها صاحب توپ شده بود، موفق شد با یک حرکت دیدنی و عرضی و گذر از سد مدافعان آرسنال، با یک ضربه دقیق سیتیزن ها را پیش اندازد.

بعد از دریافت گل، آرسنال به قصد جبران به سمت دروازه سیتی حمله ور شد و در دقیقه 21 می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه بیرین توسط ادرسون دفع شد.

در دقیقه 23 پتر چک نزدیک بود با یک پاس اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند اما پاس زمینی او با حداقل اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد سیتی تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما پتر چک در 2 صحنه موفق به دور کردن ایستگاهی محرز و در ریباند ضربه لاپورته شد.

در لحظات پایانی نیمه اول ریاض محرز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-1 سیتیزن ها به اتمام برسد.

اولین فرصت جدی نیمه دوم در دقیقه 55 نصیب لاکازت شد اما والی او روی پاس میخیتاریان با اختلاف کمی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

در دقیقه 63 آگوئرو در یک موقعیت تک به تک بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما پتر چک با یک عکس العمل تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 65 سیتی به گل دوم دست یافت. روی پاس به عقب مندی، برناردو سیلوا موفق شد با یک ضربه تماشایی دروازه آرسنال را باز کرده و اختلاف را 2 برابر کند.

اما

در ادامه جریان بازی آرام شد و موقعیت خاصی روی دروازه هیچیک از 2 تیم ایجاد نشد تا سیتیزن ها در نهایت با همان 2 گل آرسنال را مغلوب کنند.