مودریچ، رافینیا را اینتری می کند؟

مودریچ، رافینیا را اینتری می کند؟

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید اجازه جدایی مودریچ را صادر نکرد تا اینتر بار دیگر برای انتقال قرضی رافینیا با گزینه خرید در قراردادش با بارسلونا مذاکره کند.

مودریچ اولین هدف این تیم در فصل نقل و انتقالات بود و سرمربی اینترمیلان، لوسیانو اسپتالتی، در این باره گفت: " مودریچ می‌خواهد به ما بپیوندند. این واقعیت که او دوست دارد پیراهن اینتر را بر تن کند بسیار برای من لذت بخش است. فکر نمی‌کنم رئال مادرید اجازه جدایی او را صادر کند چرا که دوست دارد این بازیکن با استعدادی را در اختیار داشته باشد. ما بدون او نیز قوی هستیم و اگر او به ما اضافه شود تیم بسیار قدرتمندی خواهیم شد. "

به گزارش اسپرت مدیاست، اینتر به سراغ گزینه جانشین و چهره نام آشنایی خواهد رفت: رافینیا.

این بازیکن ۲۵ ساله برزیلی شش ماه دوم فصل قبل را به صورت قرضی در سن سیرو گذراند و با به ثمر رساندن دو گل و سه پاس گل در ۱۷ مسابقه در سری آ تاثیر زیادی در این تیم گذاشت.

رافینیا به صراحت اعلام کرده بود که می‌خواهد این انتقال دائمی شود اما بارسلونا حاضر نشده بود درباره بند خرید ۴۰ میلیون یورویی مذاکره کند.

رافینیا که تا سال ۲۰۲۰ با بارسلونا قرارداد دارد در طول دوران حرفه ای خود بارها با مصدومیت های متفاوت مواجه شد و در اینتر توانست اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست بیاورد.