تمرینات اختصاصی بنگر برای مصاف با استقلال

تمرینات اختصاصی بنگر برای مصاف با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که مهدی تارتار برای تقویت محسن بنگر مدافع با تجربه فوتبال ایران ابراز علاقه کرد و این بازیکن هم در نهایت با عقد قرارداد رسمی به این تیم پیوست تا در فصل جدید برای پارس جنوبی جم به میدان برود.


پارسی ها فصل گذشته نمایش بسیار خوبی در خط دفاعی داشتند و با توجه به اینکه تیم های دیگر خواهان جذب مدافعین این تیم شدند، مهدی تارتار در فصل جاری بار دیگر باید با بازیکنان جدید ترکیب خط دفاعی خود را آماده مسابقات کند.


در سه بازی گذشته مهدی تارتار از مجتبی لطفی و حامد نورمحمدی به عنوان دو مدافع میانی خود بهره برده است و حالا با اضافه شدن محسن بنگر سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می تواند حساب ویژه ای روی این بازیکن داشته باشد.


تنها موضوعی که سرمربی پارسی ها نگران آن است، عدم حضور بنگر در تمرینات پیش فصل است که برای حل این موضوع هم جودکی بدنساز پارسی ها، طی روزهای گذشته تمرینات فشرده ای را با بازیکن تازه وارد این تیم دنبال کرده است تا محسن بنگر برای دیدار برابر استقلال تهران که در هفته چهارم رقابت ها برگزار می شود، آماده شود و در صورت صلاحدید تارتار در این مسابقه به میدان برود؛ دیداری که به دلیل سابقه پرسپولیسی بودن بنگر می تواند انگیزه های ویژه ای نیز برای این بازیکن داشته باشد.