پاسخ منفی اوبلاک به پیشنهاد 89 میلیون پوندی

پاسخ منفی اوبلاک به پیشنهاد 89 میلیون پوندی

سایت رسمی فوتبالی - دروازه بان اتلتیکو مادرید، یان اوبلاک، پیشنهاد باشگاه چلسی را علی رغم موافقت این باشگاه با پرداخت بند فسخ ۸۹ میلیون پوندی این دروازه‌بان رد کرد.

آبی‌پوشان پیش از به خدمت گرفتن کپا آریزابالاگا این پیشنهاد را ارائه داده بودند اما به گفته تایمز این دروازه‌بان ۲۵ ساله تصمیم گرفت که در اسپانیا بماند تا بتواند در لیگ قهرمانان به میدان برود.

بر اساس گزارش‌ها دستمزد دروازه‌بان تیم ملی اسلوونی برای ادامه حضور در این باشگاه اسپانیایی افزایش پیدا کرد و بند فسخ او به ۲۵۰ میلیون پوند تغییر داده شد.

اوبلاک که قرارداد فعلی او با اتلتیکو مادرید تا تابستان ۲۰۲۱ ادامه دارد، شهرت خود را پس از پیوستن به این تیم در سال ۲۰۱۴ از بنفیکا به دست آورد.

فصل گذشته او به اتلتیکو کمک کرد تا قهرمان لیگ اروپا شود. او همچنین عضو تیمی بود که به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۶ رسید.

اوبلاک در ۱۱۶ بازی خود در لالیگا برای اتلتیکومادرید ۶۸ کلین شیت انجام داده و در ۳۴ بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیز ۱۹ بار دروازه خود را بسته نگه داشته است.

چلسی پس از انتقال ۳۵ میلیون پوندی تیبو کورتوا به رئال مادرید احتیاج به یک دروازه‌بان جدید داشت.

کورتوا تمام تابستان در پی جدایی از استمفوردبریج بود.

این دروازه‌بان مذاکراتی را با چلسی انجام داد اما پس از عدم توافق بر سر پیشنهاد این تیم از حضور در تمرینات پیش فصل خودداری کرد تا باشگاه را مجبور به موافقت با انتقالش به پایتخت اسپانیا کند.

چلسی در نهایت چهارشنبه گذشته کپا آریزابالاگا را با شکستن قیمت انتقال یک دروازه‌بان به مبلغ ۷۲ میلیون پوند از اتلتیکو بیلبائو به خدمت گرفت.

این دروازه‌بان ۲۳ ساله قراردادی هفت ساله به امضا رساند و پس از جدایی دروازه‌بان بلژیک به شماره یک این تیم تبدیل شد.

انتقال کپا رکورد ۶۶.۸ میلیون پوندی آلیسون بکر که ماه گذشته به ثبت رسیده بود را شکست. این دروازه‌بان برزیلی گزینه اول چلسی برای جانشینی کورتوا بود اما ترجیح داد که با یورگن کلوپ کار کند.

کپا در اولین حضور خود در لیگ برتر توانست روز شنبه در بازی برابر هادرسفیلد که با پیروزی ۳ - ۰ چلسی به پایان رسید کلین شیت کند.