افنبرگ، بواتنگ را به پیوستن به پی اس جی ترغیب کرد

افنبرگ، بواتنگ را به پیوستن به پی اس جی ترغیب کرد

سایت رسمی فوتبالی - افنبرگ از علاقه بایرن به فروش بواتنگ تعجب کرده و این بازیکن را به پیوستن به لیگ فرانسه ترغیب کرد.

به گفته کاپیتان سابق باشگاه، اشتفان افنبرگ، اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش بواتنگ بگیرد این بازیکن باید به پاریسن ژرمن بپیوندد.

بحث جدایی بواتنگ از قهرمان آلمان در هفته‌های اخیر بسیار جدی شده و پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس در روز پنجشنبه گفته می‌شد که منچستر یونایتد مشتری جدی این بازیکن است.

افنبرگ

پی اس جی نیز پیش از این بارها علاقه خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن اعلام کرده بود اما سرمربی جدید بایرن مونیخ، نیکو کواچ، به صورت واضح گفته که دوست دارد این بازیکن در بایرن بماند.

افنبرگ از قصد بایرن مونیخ برای فروش بواتنگ ابراز ناراحتی کرده اما این بازیکن را ترغیب کرده تا به تیم پاریسی بپیوندد چرا که در این تیم شانس قهرمانی در اروپا را دارد.

او به بیلد گفت: " شخصا نمی‌توانم دلیل فروش چنین بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای را بفهمم. این اتفاق هیچ دلیل ورزشی نمی‌تواند داشته باشد. باشگاه تعهدی به او ندارد. برای من او علیرغم مصدومیتش یکی از بهترین بازیکنان لیگ است. اگر من مشاور بودم به او پیشنهاد می کردم که به پاریس برود. او در آنجا با استقبال خوبی روبرو می‌شود و شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. "

افنبرگ معتقد است که نمی‌توان شرایط بواتنگ را با لواندوفسکی مقایسه کرد.

مدیر برنامه‌های این مهاجم در ماه ژوئن اعلام کرده بود که او به دنبال تجربه چالش جدیدی است و انتقال به رئال مادرید یکی از گزینه‌های این بازیکن است اما به نظر می‌رسد که لواندوفسکی در آلیانز آرنا باقی بماند.

اسامی معتقد است که آغاز کردن فصل با بازیکنی که قصد جدایی داشته ریسک بالایی دارد.ستاره سابق آلمان اظهار داشت: " اگر یک بازیکن با تمام وجود قصد جدایی داشته باشد باید اجازه این کار را به او بدهید. آغاز کردن فصل جدید با یک بازیکن ناراضی کار خطرناکی است. "