داستان 3 کلین شیت و 6 سیو موثر شیخ ویسی

داستان 3 کلین شیت و 6 سیو موثر شیخ ویسی

به گزارش" ورزش سه" پیکان در حالی سه کلین شیت در سه بازی اش انجام داده که امسال دروازه بان جدید را به خدمت گرفته است. وحید شیخ ویسی دروازه بان این فصل پیکان در این فصل جانشین رحمان احمدی و پیام نیازمند شده و عملکرد خوبی داشته است و باعث شده تا پیکان در کنار پرسپولیس تنها تیمی باشد که در این سه هفته هیچ گلی دریافت نکرده است. اما تفاوت پرسپولیس و پیکان دراین است که سه کلین شیت پرسپولیس توسط بوژیداررادوشوویچ و علیرضا بیرانوند انجام شده اما سه کلین شیت پیکان را وحید شیخ ویسی انجام داده است. در اینجا نگاهی داریم به شش سیو و عملیات نجات موثر وحید شیخ ویسی در سه هفته ابتدایی:


1-خسرو حیدری


در دقیقه 55 بازی خسرو حیدری از سمت راست استقلال یک سانتربلند و دقیق و با کات مناسب را به تیردوم ارسال می کنداما شیخ ویسی با جایگیری و پرش مناسب توپی را که شاید برخی دروازه بان ها دفع کنند را جمع کرد.


2-فرشید اسماعیلی


دقیقه 57 بازی استقلال از چپ توسط روح الله باقری به دروازه پیکان هجوم آورده ، باقری وارد هجده قدم شده و به سمت دروازه می رود و سپس پاس عقب به فرشید اسماعیلی می دهد. اسماعیلی با یک شوت دقیق و محکم توپ را به زاویه موافق می زند اما شیخ ویسی توپ را دفع کرده و توپ بعد از برخورد به تیردروازه تغییر جهت می دهد.


3-ساسان انصاری


یک ضربه سر از هافبک دفاعی سپاهان ساسان انصاری را روی شش قدم با شیخ ویسی تک به تک می کند اما دروازه بان پیکان موقعیت تک به تک را با خروج خوب می گیرد.


4-سجاد شهباززاده


مهاجم سپاهان پشت هجده قدم توپ را می گیرد و با یک چرخش شوتی زمینی را به گوشه دروازه می زند، شیخ ویسی با پرش خوب توپ را در گوشه دروازه دفع می کند و توپ برگشتی را خودش قبل از رسیدن مهاجم سپاهان می گیرد.


5-رحیم زهیوی


سایپا پشت هجده قدم صاحب ضربه ایستگاهی شده و رحیم زهیوی با یک شوت محکم و دقیق این ضربه را می زند. دروازه بان پیکان توپ را که داخل چارچوب است را با یک پرش بلند از گوشه دروازه بیرون می کشد.


6-محمدرضا سلیمانی


بازیکن سایپا از سمت راست توپ را پشت مدافعان برای محمدرضا سلیمانی می فرستد و او با مهار توپ آن را به سمت دروازه شلیک می کند اما شیخ ویسی این موقعیت تک به تک را هم می گیرد.