پیش‌بازی بایرن مونیخ - آینتراخت ؛ اولین دوئل کوواچ و تیم سابقش

پیش‌بازی بایرن مونیخ - آینتراخت ؛ اولین دوئل کوواچ و تیم سابقش

سایت رسمی فوتبالی - بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت روز یکشنبه دیدار سوپرکاپ آلمان را برگزار می‌کنند و این در حالی است که این بازی اولین تجربه نیکو کواوچ به عنوان سرمربی تیم بایرن مونیخ است.

کوواچ موفق شد در ماه می به عنوان سرمربی اینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ را با نتیجه ۳ - ۱ در فینال جام حذفی شکست دهد. آنته ربیچ بهترین بازیکن آن دیدار بود که نشانه‌ای از درخشش ادامه دار این بازیکن کروات در جام جهانی ۲۰۱۸ بود.

زمان بازی: ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران

محل برگزاری: کامرزبنک آرنا، فرانکفورت

بازگشت کوواچ به فرانکفورت

سرمربی جدید بایرن، نیکو کواچ، دو سال بی نظیر حد فاصل سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ را در فرانکفورت گذراند و توانست این تیم را به قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ اروپا برساند.

جالب اینجا بود که پیش از برگزاری دیدار فینال، بایرن کواچ را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کرده بود. این اتفاق به کواچ اجازه داد تا در ابتدای حضور خود هواداران را تحت تاثیر قرار دهد و این اتفاق تا به حال نیز ادامه داشته است.

بایرن در بازی پیش فصل خود برابر تیم اف سی روتاخ ادرن عملکرد درخشانی داشت. 

نمی‌توان عملکرد مثبت این تیم را نادیده گرفت. کواچ در ۴۶ سالگی توانسته هوای تازه ای که قهرمان آلمان به آن نیاز داشت را به این تیم اضافه کند و برنامه بازی‌ها را نیز تغییر دهد.

بازیکنان زیادی در پنجره نقل و انتقالات تابستان از این تیم جدا نشدند و این در حالی بود که لواندوفسکی یکی از جذاب ترین گزینه های این پنجره برای سایر تیم‌ها به شمار می رفت. به گزارش تی زد، باید بارها تاکید کرده که هیچ کس نمی‌تواند آنها را مجبور به فروش بازیکنی کند.

در حالی که تغییرات بسیاری رخ داده، موارد بسیار زیادی نیز مانند گذشته باقی ماندند. به گفته آرین روبن اشتیاق برای پیروزی هنوز در تمامی بازیکنان این تیم وجود دارد.

روی کاغذ بایرن به راحتی می‌تواند تیمی که هنوز پس از جدایی کواچ خود را پیدا نکرده، شکست دهد. ربیچ هنوز بازیکن فرانکفورت است اما به تازگی از تعطیلات پس از جام‌جهانی بازگشته و به همین دلیل شاید فرصت بازی چندانی پیدا نکند.