شناسایی قاتل دختر نوجوان با کمک هواداران فوتبال

شناسایی قاتل دختر نوجوان با کمک هواداران فوتبال

سایت رسمی فوتبالی - آخرین تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های مدار بسته از مقتول نوجوان توسط پلیس برای هزاران هوادار فوتبال پخش شد تا شاید کمکی به تحقیقات پلیس درباره علت قتل او کند.

جسد این دختر ۱۳ ساله در مرکز ورزشی ساوتهمپتون در ساعت ۷:۴۵ صبح روز ۲۶ تیر کشف شد. او با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. او آخرین بار صبح روز قبل در حال ترک منزل مشاهده شده بود.پلیس برگه‌هایی را بین هواداران تیم ساوتهمپتون که برای تماشای دیدار این تیم برابر برنلی به ورزشگاه خواهند آمد پخش خواهد کرد که شامل آخرین تصاویری است که از دوربین های مداربسته به‌دست‌آمده است. 

کارآگاه ارشد پلیس همپشایر، پاول بارتون، گفت: " تا به حال با بیش از ۲۰۰ نفر صحبت کردیم اما هنوز کارهای بیشتری برای انجام باقی مانده است. حمایت مردم بی نظیر بوده و ما از باشگاه ساوتهمپتون برای همکاری آنها بسیار سپاسگزار هستیم. اما بالاخره یک نفر درباره آخرین لحظات زندگی این نوجوان اطلاعاتی دارد. ممکن است بعضی از هواداران برای بازی با برنلی از تعطیلات باز گردند و درخواست ما را ندیده باشند. بسیار مهم است که خاطرات مربوط به روز مفقود شدن لوسی را به یاد آورند. "

تصاویر دوربین‌های مداربسته آخرین بار روسی را در نزدیکی توکو اکسپرس در ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۶ تیر ماه نشان می‌دهند که نزدیک محل کشف جنازه او است.آقای بارتون اضافه کرد: " او در این مدت کجا بوده و چه کسی همراه او بوده است؟ "

اداره پلیس از تمام کسانی که اطلاعی از این نوجوان دارند درخواست کمک کرده است. لوسی آخرین بار ژاکت مشکی با آستین‌های سفید بر تن داشته است.اداره پلیس ۱۰ هزار پوند جایزه برای هر اطلاعاتی که کمکی به دستگیری قاتل لوسی کند، تعیین کرده است.

یک متهم به نام استفان آلان نیکلسون که به دلیل آزار و اذیت کودکان بازداشت شده بود به دلیل نبود مدارک کافی آزاد شد اما به دلیل خودداری از ارائه رمز فیس بوک خود به ماموران همچنان تحت نظر پلیس قرار دارد. جلسه بازپرسی بعدی او در تاریخ ۹ شهریور برگزار می‌شود.