مسگرساروی: مدافع راست پارس 10 بار در وطنی نفوذ کرد/تیم نکونام بالانس نیست

مسگرساروی: مدافع راست پارس 10 بار در وطنی نفوذ کرد/تیم نکونام بالانس نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی سابق نساجی و پیشکسوت فوتبال مازندران گفت:مدافع راست پارس جم در بازی با نساجی بیش از 10 بار در زمین خودمان نفوذ کرد در حالی که نباید این اتفاق بیفتد.

به گزارش فوتبالی، حسین مسگرساروی در گفت‌و‌گویی در خصوص عملکرد تیم فوتبال نساجی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: بازی هفته اول در قائمشهر مقابل ذوب آهن بود که حریف نساجی تیمی قدرتمند و دارای بازیکنان با کیفیت بود. این تیم از نفراتی مثل مسلمان بهره می‌برد و انصافا در آن بازی ذوب‌آهن به جز 10 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشت.

وی افزود: 90 درصد استخوان‌بندی نساجی تغییر کرده و در هفته‌های ابتدایی معایبی در تیم وجود داشته است، تبعا با این تغییرات نوسان تا نیم فصل در تیم به وجود خواهد آمد اما نباید فراموش کرد که امتیازات ابتدای فصل خیلی مهم است.نساجی این روزها در ترکیبش بازیکن پاسور کم دارد و این موضوع در بازی‌های ابتدایی کاملا مشخص بود. از طرفی وینگر چپ نساجی در بازی با پارس جنوبی (شجاعی ) خوب کار کرد اما وینگر راست خوب عمل نکرد. مدافع راست پارس جم در بازی با نساجی بیش از 10 بار در زمین خودمان نفوذ کرد در حالی که نباید این اتفاق بیفتد. بعد از بازی هم نکونام مدعی شد خودش تیم را عقب نگه داشته چون آنها از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند.

سرمربی سابق نساجی تاکید کرد: تیم نکونام به قول معروف هنوز قفل و بست نشده و بالانس نیست. از طرفی تیم یک مهاجم ششدانگ می‌خواهد که خود سرمربی هم به این موضوع اشاره کرده است، من فکر می‌کنم شرایط نساجی هفته‌ به هفته بهتر شود ضمن آنکه نباید از نقش مهم هواداران گذشت چون واقعا آنها خیلی خوب از تیم حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نساجی در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کند گفت: من قبول دارم که چمن مصنوعی کار را برای نساجی سخت می‌کند اما از طرفی این تیم باید بیشتر در این زمین تمرین کند. وقتی نساجی در شمال بازی دارد حداقل باید دو جلسه در چمن مصنوعی تمرین داشته باشد.تیم ما باید در قائمشهر از دقیقه 80 به بعد حمله کند اما این اتفاق در 2 بازی قبل نیفتاده است.

مسگرساروی در ادامه گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اینکه تغییرات زیاد نساجی به ضرر این تیم است یا به نفع این تیم گفت: بازیکنان فصل گذشته غالبا بازیکنان لیگ یکی بودند اما مثلا بازیکنی مثل خرسندنیا روز گذشته در ترکیب سپیدرود خوب بازی کرد.وقتی این همه تغییر در یک تیم صورت می‌گیرد قطعا بازیکنان باید زمان برای هماهنگی داشته باشد و طول می‌کشد تا با هم هماهنگ شوند.

وی در پایان گفت: جواد نکونام قطعا به فکر موفقیت تیمش است و من امیدوارم این تیم در هفته‌های آینده بهتر شود. امتیازات هفته‌های اول مهم است ولی نکونام تیمش را طوری رهبری می‌کند که ان‌شاالله در بازی‌های آینده مشکلات بر طرف شود.