نکونام: در هوای خنک چرا استراحت دادند؟!/ شفر هم بارانی را نمی‌خواست

نکونام: در هوای خنک چرا استراحت دادند؟!/ شفر هم بارانی را نمی‌خواست

سایت رسمی فوتبالی _ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم گفت: 10-15 دقیقه اول بازی ندیدیم. اما در نیمه دوم وقت زیادی تلف شد. نمی‌دانم در چه دمایی باید استراحت دهند؟ اینجا باید دماسنج بگذارند. هوا کاملا خنک بود و نمی‌دانم چرا استراحت دادند؟ زمانی که نیاز بود و فوتبال بازی می‌کردیم بازی را می‌خواباندند.

نکونام افزود: 90 درصد تیم ما رفته بود و این تیم به بازسازی نیاز داشت. به همین دلیل برای نتیجه به زمان نیاز دارد. مردم می‌دانند من چطور کار می‌کنم. تیمی که 24 سال در لیگ برتر نبوده حالا نیاز به زمان دارد بچه‌ها هم به حمایت هواداران نیاز دارد. نساجی نیاز دارد تا خودش را قدرتمند کند. من می‌خواهم پایه تیم را خوب کنم تا سال‌ها در لیگ برتر بماند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه دنبال یک مهاجم نوک است،‌خاطرنشان کرد: ما به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف هستیم اما یارگیری سخت است و شرایط کاملا نابرابر. شما دیدید وقتی شجاعی را بازی دادیم روند تیم تغییر کرد. هر چه زمان بگذرد این تیم بهتر می‌شود. دیدید که ما می‌توانستیم به حریف غلبه کنیم اما دقت نکردیم و بازی متاسفانه مساوی شد.

وی درباره اعتراض صادق بارانی خاطرنشان کرد: او صحبت‌هایی مطرح کرد و اعتراض داشت من دوست دارم همه بازیکنان عاشق نساجی باشند. هر که فکر می‌کند نساجی از او کوچکتر است نمی‌تواند بازی کند. بارانی تمرکز لازم را نداشت،  من او را بیرون گذاشتم. هر وقت خوشحال بود می‌تواند به بازی برگردد. سرمربی استقلال هم پیام داده بود این بازیکن را نمی‌خواهد.

نکونام با بیان اینکه نیم فصل دوم بهترین نساجی را خواهیم دید،‌تصریح کرد: ما 13 بازیکن روی نیمکت داشتیم و مشکلاتی بود اما بازیکنان یکی یکی  می‌رسند هر طور شده باید نتیجه بگیریم و تیم را بهتر کنیم. مطمئن باشید نساجی سال‌ها با خیال راحت می‌تواند در لیگ بازی کند.

وی درباره تماشاگران نساجی خاطرنشان کرد: تماشاگران متوجه فوتبال می‌شوند و می‌بینند ما کار می‌کنیم. ما 8 بازیکن لیگ برتری بیشتر نداریم و از دو تای آنها استفاده کردیم. متاسفانه یا مصدوم بودند یامحروم. ما قدردان مردم هستیم و من علاقه خاصی به نساجی و مردم مازندران به خاطر حمایت هایشان دارم. من هم برای نساجی زحمت می کشم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به اینکه تاکتیک پارس جنوبی را در بازی امروز می‌دانست، یادآور شد: پارس جنوبی دو فوروارد بلند داشت که بازی مستقیم انجام می‌داد. ما این تاکتیک را می‌دانستیم به خاطر همین جلوی آن را گرفتیم. آنها بازی مستقیم و بلندی داشتند که در نهایت از همین طریق به گل رسیدند. ما حریف را آنالیز کرده و بسته بودیم. شما نیمه دوم دیدید که بازی دست نساجی بود.

نکونام به کسب نتیجه در بازی‌های خانگی و خارج از خانه اشاره کرد و افزود: برای تمام بازی‌ها برنامه داریم که نتیجه بگیریم نه فقط بازی‌های خانگی، شما می‌بینید تیم‌های دیگر مقابل نساجی چطور بازی می‌کنند. آنها حتی وقت تلف می‌کنند. حریفان می‌دانند بازی مقابل نساجی سخت است. در دیدار با تراکتورسازی باید می‌بردیم. تمام تفکرات ما بازی خوب و کسب نتیجه است.

وی در پاسخ به این سؤال که نساجی در لیگ یک 7-8 بازی آخر گل نخورد اما شما در سه بازی گل خوردید، تصریح کرد: لیگ یک پرونده مجزا دارد شما باید سؤال‌تان را درست بپرسید. هیچ تیمی را نباید در لیگ برتر با یک لیگ یک مقایسه کرد. ما در تیمی بد دفاع کردیم اما همه بازیکنان زحمت کشیدند و به گل رسیدند