شکست شیکاگو فایر در شب سوپرگل شواینی

شکست شیکاگو فایر در شب سوپرگل شواینی

به گزارش "ورزش سه"، این گل که در جریان دیدار تیم شواین‌اشتایگر، شیکاگو فایر و رئال سالت‌لیک در لیگ ام ال اس آمریکا به ثمر رسید اولین گل شواینی برای تیمش بعد از گلی بود که در اواسط ماه ژوئیه به فیلادلفیا زده بود. 


اما گل شواینی در دقیقه‌ی چهل و هفتم بازی نتوانست پیروزی را برای تیمش شیکاگو فایر به ارمغان بیاورد و سالت‌لیک با دو گلی که در وقتهای اضافه‌ی نیمه‌‌ی اول و دقیقه‌ی هفتاد و پنجم توسط دامیر کریلاچ به ثمر رساند در نهایت با نتیجه‌ی 2-1 به پیروزی رسید تا یاران شواینی موفق به کسب امتیاز از این بازی نشوند. 


این ششمین باخت پیاپی شیکاگو در لیگ ام ال اس آمریکا بود. شیکاگو فایر در کنفرانس شرقی این لیگ تنها با 23 امتیاز در رده‌ی دهم جدول قرار داشته و در این کنفرانس، امتیاز تنها یک تیم از یاران شواین‌اشتایگر کمتر است. این برای شیکاگو فایر یک سقوط تاریخی محسوب می‌شود. 


اما شواینی بار دیگر نشان داد که همچنان می‌تواند بارقه‌هایی از روزهای اوج خود را به نمایش بگذارد. بسیاری از طرفداران پر و پا قرص ستاره‌ی آلمانی امروز در اینترنت به دنبال تماشای گل زیبایی هستند که فوتبالیست محبوب‌شان در آمریکا به ثمر رسانده است.