رونی: یونایتد به دو بازیکن جدید دیگر احتیاج دارد

رونی: یونایتد به دو بازیکن جدید دیگر احتیاج دارد

سایت رسمی فوتبالی - وین رونی امیدوار است منچستریونایتد بتواند در لیگ برتر منچستر سیتی را شکست دهد اما معتقد است که آنها برای انجام این کار به دو خرید جدید نیاز دارند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد فصل گذشته با ۱۹ امتیاز اختلاف پس از منچسترسیتی قهرمان در جایگاه دوم ایستاد. تیم پپ گواردیولا با رسیدن به رکورد ۱۰۰ امتیاز و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تاریخ ساز شد.

ژوزه مورینیو

اسکای اسپرت نیوز گزارش داده که منچستر یونایتد قصد دارد قرارداد هری مگوایر، بازیکن لستر سیتی، را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس در روز پنجشنبه نهایی کند. 

رونی که در حال حاضر برای دی سی یونایتد در لیگ ام ال اس بازی می‌کند، تایید کرد که تیم سابقش به یک یا دو خرید دیگر برای فتح لیگ برتر احتیاج دارد.رکوردار گلزنی در منچستر یونایتد گفت: " فکر می‌کنم این کار پس از فصلی که پشت سر گذاشتند دشوار باشد. منچسترسیتی فوتبال بی نظیری را به نمایش می گذارد. اما امیدوارم تیمی بتواند جلوی آنها را بگیرد و بسیار خوب است اگر این تیم منچستریونایتد باشد که چنین کاری را انجام می‌دهد. شاید یک یا دو خرید دیگر به این کار کمک کند. مطمئن هستم که خوزه مورینیو تیم را به خوبی می‌بندد. می دانم که صحبت های زیادی درباره پیش فصل در رسانه ها انجام شده اما مطمئن هستم که در پشت صحنه خوزه مورینیو کار درست را انجام می‌دهد. آنها روز جمعه اولین بازی خود را برابر لسترسیتی انجام می‌دهند و من امیدوار هستم که آنها امسال یک قدم بالاتر از رده دوم بروند و بتوانند جام قهرمانی را دوباره پس بگیرند. "