نمایش امیدوارکننده هافبک جوان سپاهان 

نمایش امیدوارکننده هافبک جوان سپاهان 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دغدغه های اصلی امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پنجره تابستانی جذب یک هافبک تهاجمی بود؛ جایی که گزینه هایی نظیر سروش رفیعی و محسن مسلمان با طلایی پوشان مذاکراتی داشتند ولی در نهایت هیچ یک به این تیم اضافه نشدند تا جذب بازیکن خارجی در دستور کار سرمربی سپاهان قرار بگیرد.


در این بین نوسانات بازار ارز سبب شد تا جذب هافبک خارجی به طول بیانجامد ولی امیرقلعه نویی هم در این مدت بیکار ننشسته بود و دو بازیکن برای حضور در این پست را به جمع بازیکنان خود اضافه کرد.


محمد کریمی اولین بازیکنی بود که به جمع بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اضافه شد؛ بازیکنی 21 ساله که فصل گذشته در تیم خونه به خونه به میدان می رفت و حالا با اعتماد امیرقلعه نویی می تواند یکی از پدیده های لیگ هجدهم باشد. 


این بازیکن در مقابل سپیدرود از ابتدا وارد زمین شد و یکی از بازیکنان شاخص میدان در مقتدرانه ترین پیروزی سپاهان در تاریخ لیگ برتر بود. کریمی در این بازی 67 بار لمس توپ داد و دقت پاس 87 درصدی را به نام خود ثبت کرد. کریمی همچنین یک پاس کلیدی بر طبق آمار وب سایت متریک ارسال کرد و در عملکردهای دفاعی نیز 6 حرکت موفق داشت. هافبک جوان سپاهان 2 تکل موفق هم ثبت کرد و در ارتکاب خطا روی حریف هم بیشترین آمار در سپاهان یعنی 4 خطا را به نام خود ثبت کرد تا نشان دهد در بازی فیزیکی هم چیزی کم نمی گذارد.

البته امیرقلعه نویی در پست هافبک تهاجمی علاوه بر محمد کریمی، بختیار رحمانی را نیز در روزهای آخر تمرینات پیش فصل به خدمت گرفت و کومان بازیکن مجارستانی آنها هم چند روزی می شود که تمرینات خود را با طلایی پوشان آغاز کرده است. 


به نظر می رسد حالا با درخشش محمد کریمی و همینطور وجود دو جایگزین دیگر، خیال امیرقلعه نویی و هواداران سپاهان بیش از هر زمان دیگری برای پر کردن خلا میانه میدان این تیم در دو فصل اخیر راحت باشد.