دژاگه: امیدوارم بیشتر ترکی یاد بگیرم / همسرم آذربایجانی است

دژاگه: امیدوارم بیشتر ترکی یاد بگیرم / همسرم آذربایجانی است

سایت رسمی فوتبالی- اشکان دژاگه روز گذشته در تلویزیون تراکتورسازی گفت و گویی زنده با طرفداران داشت.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایلنا، اشکان دژاگه روز گذشته در تلویزیون باشگاه تراکتورسازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات مختلف بود که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

* خوشحالم در تبریز هستم. دلایل زیادی برای حضور در تیم فوتبال تراکتورسازی داشتم. یکی از مساله های مهم حضور مسعود شجاعی بود و البته هواداران خوب تراکتور و مردم عزیز تبریز که قبل از حضورم در این شهر درباره آنها خیلی زیاد شنیده بودم.

* قبل از اینکه قراردادم امضا شود، خیلی ها درباره هواداران تراکتورسازی با من حرف زدند. می گفتند هواداران زیادی هستند که می توانند به تیم کمک کنند.در فرودگاه هم استقبال بی نظیری داشتند و ما این موضوع را احساس کردیم. امیدوارم بتوانیم با تلاش زیاد نتایج خوبی بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

* صبر کردن مساله خیلی مهمی است. ما تیمی هستیم که بازیکنان مان جدید هستند و مربی تیم هم به تازگی اضافه شده است. طبیعی است که طرفداران دوست دارند امتیازات کامل به دست بیاید اما به زمان احتیاج داریم. تیم ما خوب است و نفرات جوان و باتجربه زیادی داریم. امیدوارم هواداران به ما زمان بدهند و بتوانیم قدم های محکمی را برداریم.

* بازی با استقلال خیلی مهم و سخت است. ما می دانیم که استقلال تیم بزرگی است. ما در تهران بازی می کنیم و آنجا استقلالی ها طرفداران زیادی دارند. با این حال فکر می کنم بازی خوب و زیبایی بشود. هر تیمی بهتر بازی کند، امتیاز کامل بازی را می گیرد.

* بهتر است از حالا به فکر قهرمانی تراکتورسازی نباشیم. با اینکه ما دوست داریم قهرمان شویم و سعی و تلاشمان برای همین منظور است اما فکر می کنم این حرف زدن از قهرمانی به تیم فشار بیاورد. ما بازی به بازی جلو می رویم و تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم. الان لیگ تازه شروع شده و شاید فکرمان قهرمانی باشد اما کارمان سخت است. بهتر است پله پله جلو برویم.

* الان از بیرون فشار زیادی به تیم وارد می شود که خارجی های خوبی اضافه شدند و مربی بزرگی در تراکتورسازی است. این یک چالش جدید برای تراکتورسازی است و من فکر می کنم نباید اجازه بدهیم که اسرار تیم فاش شود و باید سعی کنیم بهترین ها را داشته باشیم و بهترین نتایج را بگیریم.

* همسر من بزرگ شده باکو و به طور کلی آذربایجانی است اما من زبان ترکی را زیاد یاد نگرفتم. فقط می توانم به هواداران بگویم یاشاسین تیراختور، یاشاسین آذربایجان. امیدوارم در تبریز بیشتر ترکی یاد بگیریم.