واکنش سرمربی رئال مادرید به احتمال جدایی دو بازیکن کروات

واکنش سرمربی رئال مادرید به احتمال جدایی دو بازیکن کروات

سایت رسمی فوتبالی - جولن  لوپتگی، سرمربی رئال مادرید، مدعی شد که مودریچ و کواچیچ هر دو از حضور در رئال مادرید خوشحال هستند و شایعاتی مبنی بر جدایی آنها تاثیری بر این موضوع نداشته است.

اخیرا خبرهایی مبنی بر علاقه مودریچ به جدایی از مادرید و پیوستن به اینتر و همچنین اصرار کواچیچ بر جدایی از این تیم منتشر شده است.

اما لوپتگی در نیویورک و در آستانه بازی با رم در اینترنشنال چمپیونز کاپ گفت که باور دارد هر دو بازیکن تیم ملی کرواسی شرایط آرامی را در مادرید سپری می کنند.او اظهار داشت: " هیجان در بین بیشتر بازیکنان به بالاترین سطح خود رسیده است. تا جایی که من می‌دانم هر دوی این بازیکنان از حضور در برنابئو خوشحال هستند. "

انتظار می رود مودریچ روز چهارشنبه تمرینات پیش فصل خود را با رئال مادرید آغاز کند اما آ اس مدعی شده که ممکن است این بازیکن ۶۰ میلیون یورو پرداخت کرده تا بتواند دو فصل آینده را در اینترمیلان بازی کند و پس از آن به تیم چینی جیانگسو سونینگ بپیوندد.لوپتگی گفت: " صحبت‌های پرز صریح و بدون ابهام بود. ما هیچ شکی نداریم که مودریچ مانند گذشته برای ما به میدان می‌رود. "

مارکا گزارش داده که کواچیچ قصد سرپیچی از قوانین باشگاه را داشته و نمی‌خواهد تا نهایی شدن جدایی خود از رئال مادرید برای پیدا کردن فرصت بازی بیشتر به تمرینات این تیم بازگردد. 

کواچیچ که در سال ۲۰۱۵ با مبلغ ۳۰ میلیون یورو از اینتر میلان و مادرید پیوست در تمرین روز دوشنبه حضور داشت.

لوپتگی در این باره گفت: " من رفتار غیر عادی از او ندیدم. او مانند همیشه تمرین کرد. متیو جزئی از تیم است و من از او راضی هستم. 

کروس این هفته گفته بود که به ثمر رساندن ۵۰ گل که با حضور رونالدو برای رئال مادرید تضمین شده بود، بدون او کار سختی است. لوپتگی در این باره گفت که مشکلی با عدم جذب یک جانشین سطح بالا برای رونالدو ندارد. 

او اظهار داشت: " مکالمات من با باشگاه خصوصی است اما ما کاملا با یکدیگر توافق داریم. یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ باشگاه ما را ترک کرده است. من این اتفاق را فرصتی برای استفاده بیشتر از کار تیمی برای رفع نیازهای باشگاه می‌دانم. "