گرشاسبی: خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند/ پیشنهادی برای بیرانوند نرسیده است

گرشاسبی: خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند/ پیشنهادی برای بیرانوند نرسیده است

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در بحث شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی ترابی خطری سرخپوشان را تهدید نمی کند و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگویی ضمن بیان این مطلب در مورد نحوه قرارداد باشگاه پرسپولیس با مهدی ترابی گفت: این بازیکن تا پایان فصل با سایپا قرارداد دارد و ما هم با باشگاه سایپا قراردادی امضا کرده ایم که ترابی نیم فصل به پرسپولیس منتقل شود. 

وی ادامه داد: زمانی که این اتفاق افتاد ما اطلاع نداشتیم که ترابی با تراکتورسازی قرارداد بسته است یا نه. اما شنیده ایم که مدیر برنامه های این بازیکن به آقای آجرلو قول داده اند که ترابی برای گذراندن سربازی به تراکتورسازی برود. 

گرشاسبی در ادامه گفتگویش تاکید کرد: در این مورد دو اتفاق افتاده است؛ یکی اینکه تراکتورسازی دیگر اجازه جذب بازیکن سرباز ندارد چرا که خصوصی شده است و دوم اینکه ترابی سرباز نیست چرا که به دانشگاه برگشته و به عنوان دانشجو می تواند به فوتبالش ادامه دهد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتی اگر خود ترابی هم قراردادی را امضا کرده باشد باید بررسی شود که با چه شرایطی این کار را کرده است. اگر هم فدراسیون بخواهد وی را محروم کند بازهم خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند و این موضوع بین باشگاه سایپا و تراکتورسازی خواهد بود. 

گرشاسبی ادامه داد: باشگاه سایپا هم از تراکتورسازی شکایت کرده است چرا که نباید با بازیکنی که تحت قرارداد این باشگاه است وارد مذاکره و امضا قرارداد می شده است. با این حال این موضوع در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

وی در پاسخ به پرسشی در مورد پیشنهاد باشگاه بشیکتاش برای علیرضا بیرانوند و احتمال جدایی این بازیکن گفت: هیچ پیشنهاد کتبی در این مورد به دست باشگاه نرسیده است. ضمن اینکه فکر می کنم الان زمان مطرح کردن این مسائل نیست. 

حمیدرضا گرشاسبی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی می خواهند با مطرح کردن این مسائل برای تیم ما حاشیه درست کنند و اجازه ندهند به روند خوبی که از ابتدای فصل شروع کرده ایم ادامه دهیم.