لئوناردو: میلان نمی تواند میلینکوویچ ساویچ را بخرد

لئوناردو: میلان نمی تواند میلینکوویچ ساویچ را بخرد

سایت رسمی فوتبالی - هافبک صربستانی سری آ همچنان توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده اما میلان نمی‌تواند برای جذب این بازیکن اقدام کند.

باشگاه میلان دوست داشت که میلینکوویچ ساویچ را به خدمت بگیرد اما به گفته لئوناردو باید بر اساس فیرپلی مالی رفتار کرده و از جذب این بازیکن منصرف شود‌.بازیکن تیم ملی صربستان، سرگی میلینکوویچ ساویچ، یکی از با استعدادترین بازیکنان اروپاست و در روزهای اخیر با منچستر یونایتد و یوونتوس و میلان لینک شده بود.این بازیکن ۲۳ ساله می‌توانست به سن سیرو برود اما مدیرفنی میلان اعلام کرد که پس از به خدمت گرفتن گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا در ازای بونوچی این تیم اقدام دیگری ر پنجره نقل و انتقالات نخواهد داشت. 

لئوناردو در جلسه معرفی پائولو مالدینی به عنوان مدیر توسعه و استراتژی ورزشی باشگاه میلان گفت: " با توجه به پایبندی میلان به قانون فیرپلی مالی این تیم هافبک سطح اول دیگری را جذب نخواهد کرد. اگر بتوانیم یک راهکار قانونی برای تغییر شرایط و جذب یک بازیکن خوب پیدا کنیم بدون شک این کار را انجام خواهیم داد. اما ممکن است نتوانیم این کار را انجام دهیم. معامله‌ای که انجام دادیم قدرت زیادی به تیم اضافه کرده و در چارچوب قانون بود اما تکرار دوباره این کار بسیار دشوار است. جذب میلینکوویچ ساویچ رویای بسیاری از تیم‌ها است اما در حال حاضر رویا پردازی درباره بازیکنی با چنین قیمتی برای ما ممکن نیست. حتی یک سال پیش اگر فقط میخواستم یک بازیکن از سری آ برای میلان انتخاب کنم او را انتخاب می‌کردم. او یک هافبک کامل و مدرن است اما از نظر مالی نمی‌توانیم او را به خدمت بگیریم. 

به گفته لئوناردو مهاجم کروات میلان، نیکولا کالینیچ، در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به اتلتیکو مادرید است اما بازیکن سابق تیم ملی برزیل شایعات پیرامون پیوستن سوسو به رم را رد کرد. او همچنین علاقه میلان به جذب ربیوت از پاریسن ژرمن را نیز تکذیب کرد.