درودگر: ترابی طبق نامه ستاد نیروهای مسلح سرباز است

درودگر:  ترابی طبق نامه ستاد نیروهای مسلح سرباز است

سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: مهدی ترابی در اسفند سال گذشته با تیم ما قرارداد بسته و چک هم دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، صادق درودگر درباره آخرین وضعیت مهدی ترابی  گفت: ترابی در اسفندماه سال گذشته با ما قرارداد بسته و چک هم دریافت کرده است که هم خودش و هم مدیر برنامه اش این چک را امضا کردند. همچنین ما 6 ماه قبل از پایان قراردادش با سایپا با او مذاکره کردیم و قانون نقل و انتقالات را رعایت کردیم. 

درودگر در خصوص جذب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، عقد قرار داد با شرکت های تبلیغات محیطی و موارد دیگر صحبت های زیر را انجام داد.


ترابی طبق نامه ستاد نیروهای مسلح سرباز است

او ادامه داد: مهدی ترابی قراردادش 19 تیرماه ماه با سایپا به پایان رسیده است و با اینکه  یکسال دیگر هم از زمان قراردادش با نارنجی پوشان  مانده است اما ما قانون نقل و انتقالاتی را رعایت کردیم و 6 ماه قبل از پایان قراردادش که همان زمان اعزامش به خدمت سربازی بود با او مذاکره کردیم. همچنین باشگاه تراکتورسازی می تواند تا سال آینده بازیکن سرباز بگیرد. ستاد نیروهای مسلح طی نامه ای رسمی اعلام کرد ترابی سرباز است و دفترچه و کد محل خدمتش هم دریافت کرده است. متاسفانه دوستان مسیرشان را عوض کردند و این بازیکن با تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد بست.

کمیته تعیین وضعیت باید به قانون تمکین کند 

درودگر درباره تفاهم سه جانبه میان باشگاه های سایپا، پرسپولیس و ترابی بیان کرد: تفاهم نامه سه جانبه قرارداد محسوب نمی شود اما ترابی با ما قرارداد بسته است و این بازیکن چک هم دریافت کرد و اثرانگشتش در این چک وجود دارد. به هر حال ما  قانون را رعایت می کنیم  و از فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هم  انتظار داریم که به قانون تمکین کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی تصریح کرد: برخی از افراد معتقدند که این 2 بازیکن سنشان بالاست و نباید  قرارداد 3 ساله با آنها می بستیم و این فقط هزینه برای تیم فوتبال تراکتورسازی به وجود آورده است و سرمایه محسوب نمی شود.باشگاه های اروپایی همانند باشگاه یوونتوس با رونالدو 34 ساله قرارداد 4 ساله بسته است و ما با بازیکن 32 ساله قرارداد منعقد کردیم و اشکالی ندارد. رونالدو در سطح باشگاه های اسپانیایی و ایتالیایی است اما شجاعی و دژاگه در سطح لیگ ایران هستند.


دژاگه به علت آماده نبودن در جام جهانی روسیه بازی نکرد 

او درباره اینکه دژاگه مدت زیادی بازی نکرده و مصدوم است، گفت: کادر پزشکی تیم ملی بیان کرد که دژاگه مشکل پزشکی ندارد و فقط فرم بدنی اش آماده نبوده است که در جام جهانی 2018 روسیه بازی نکرد. همچنین کی روش معتقد است که اگر دژاگه در ترکیب اصلی تیم ملی بود به طور حتم تیمش به مرحله بعد جام جهانی صعود می کرد.


قرارداد دژاگه و شجاعی به ریال در هیئت فوتبال ثبت شد

درودگر درباره اینکه قرارداد دژاگه و شجاعی به دلار بسته شده  و مبلغ قراردادشان 850 هزار دلار است، گفت: قرارداد این 2 بازیکن به ریال در هیئت فوتبال ثبت شده است و مبلغ قراردادشان هم 850 هزار دلار نیست و شاید ما با این مبلغ 4، 5 بازیکن گرفته باشیم.

مبلغ قرارداد دژاگه و شجاعی کمتر از 3 میلیارد تومان است 

او درباره اینکه مبلغ قرارداد د‍ژاگه و شجاعی 3 میلیارد تومان است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و مبلغ قرارداد این 2 بازیکن کمتر از 3 میلیارد تومان است. فصل نقل و انتقالات تمام شد واقعیت ها را درباره مبالغ قرارداد بازیکنان جدید بیان می کنیم.

حقوق داوران را از پول تبلیغات محیطی دادیم 

مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه وضعیت تبلیغات محیطی بعد از گذشت 3 هفته از لیگ برتر هنوز مشخص نشده است، گفت: قرارداد تبلیغات محیطی را طرف مقابل امضا کرده است اما ما به علت ایراد در بندهایی هنوز این قرارداد را امضا نکردیم. البته بعد از تشکیل چندین جلسه به توافق نهایی دست یافتیم. به هر حال فرزند جدیدی در تبلیغات محیطی متولد کردیم. شکایت های مختلفی از 6 سال پیش درباره تبلغات محیطی داریم که هنوز رسیدگی نشده است اما امسال تصمیم عاقلانه گرفتیم و هم ضمانت نامه و هم پول نقد از شرکت مربوطه گرفتیم. حقوق داوران هم از طریق پول تبلیغات محیطی دادیم. اگر 3، 4 هفته تبلیغات محیطی نباشد مشکلی وجود ندارد و در این زمان کودکی را پرورش می دهیم که رشد کند.

درودگر در ادامه تصریح کرد: من به آمار تبلیغات محیطی قبل از مدیریت خودم توجهی نمی کنم چرا که اکنون ما با کشوری، بهاروند و جند نفر دیگر یک گروه هستیم که کار جدید و نو در فوتبال انجام می دهیم. شرکت مربوطه 50 میلیارد تومان  با ما قرارداد بسته است اما هنوز شهرستان ها را پوشش ندادند.

از شرکت تبلیغات محیطی سابق شکایت کردیم 

مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ درباره طلب 57 میلیاردی از شرکت تبلیغات محیطی گفت: ما با شرکت قبلی تبلیغات محیطی مبلغ 65 میلیارد تومان قرارداد داشتیم و این شرکت  تولید محتوا را قبول نمی کند اما ما برای این موضوع اسناد و مدارک داریم. مبلغ 19 میلیارد تومان از این شرکت گرفتیم و  از این شرکت در اسفند ماه سال گذشته شکایت کردم . همچنین داوری را برای این شکایت معرفی کردیم که طرف مقابل این داور را قبول نکرد. ما خواستار این شدیم که داور بی طرف انتخاب کنند تا از حقوق فوتبال دفاع شود. به هر حال امیدواریم بدون خون و خونریزی حق تبلیغات محیطی گرفته می شود.

او درباره اینکه سهمیه هواداران تراکتورسازی در بازی با استقلال رعایت می شود، گفت: ما از تماشاگران تراکتورسازی تقاضا کردیم که با متانت تشویق کنند و احترام حریف را حفظ کنند و همه تمرکز و توجه خود را برای تشویق تیم محبوب خود بگذارند. سیستم بلیت فروشی در ورزشگاه ها به صورتی نیست که سهمیه تماشاگران میزبان و مهمان رعایت شود و در ورزشگاه یادگار امام هم این سیستم رعایت نمی شود.

درودگر در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را می کنیم که بازیکنان مدنظر کارد فنی را جذب کنیم و ماراتن بزرگی پیش رو داریم و قصد داریم تا پایان فصل قدم های بزرگی برای قهرمانی برداریم. همچنین 5 جای خالی در لیست خود داریم که با حساسیت و دقت زیاد بازیکن به خدمت می گیریم.