کیه‌لینی در تیم ملی ایتالیا می ماند؟

کیه‌لینی در تیم ملی ایتالیا می ماند؟

سایت رسمی فوتبالی - جورجیو کیلینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، مدعی شد که از آینده خود در این تیم مطمئن نیست و شاید از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

کیلینی ۳۳ ساله در ترکیب اول تیم مانچینی حضور نداشت اما ممکن است همچنان شانس حضور در تیم ملی ایتالیا را داشته باشد. با این حال تایید کرد که هنوز از حضور خود در تیم ملی مطمئن نیست و قصد دارد صحبت‌هایی را با مانچینی انجام دهد. او به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " کمی مردد هستم. هر دو طرف قضیه نکات مثبت و منفی دارند. من دیگر بازیکن جوانی نیستم و خوب است اگر مانچینی قصد داشته باشد که روی بازیکنان جوانتر تمرکز کند چون بازیکنان خوب بسیاری در پست من حضور دارند. من احساس خوبی دارم و در این باره با مربی و کادر فنی تیم ملی صحبت خواهم کرد. "

کیلینی این تابستان پس از انتقال بوفون به پاریسن ژرمن بازوبند کاپیتانی یوونتوس را بر بازو خواهد بست. کیلینی امیدوار است علیرغم عدم موفقیت بوفون در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در ماه می، او بتواند برای موفقیت دست پیدا کند. این بازیکن اعتقاد دارد اضافه شدن رونالدو به این تیم می‌تواند قدرت لازم به آنها برای کسب اولین مقام قهرمانی اروپا پس از سال ۱۹۹۶ را بدهد.

کیلینی اظهار داشت: " اشتیاق و غیرت چیزی است که همیشه خوب است و ما به آن نیاز داریم. این تیم که سال‌هاست در کنار هم حضور دارند نیاز به یک جرقه داشتند و حضور یک انرژی جدید در تیم این جرقه لازم را به همه بازیکنان خواهد داد. این اتفاق باعث می شود تا ما انگیزه لازم برای بالابردن انرژی خود در بازی را داشته باشیم و از محدودیت‌های خود عبور کنیم. اما این که از حالا خودمان را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بدانیم بسیار اشتباه است. اما فکر نمی‌کنم که این تیم با این مربی به راحتی از چنین موقعیتی بگذرد. "