شریفیان: نمی‌دانم معیار انتخاب پزشک‌ برای حضور در کنگره AFC چه بوده؟

شریفیان: نمی‌دانم معیار انتخاب پزشک‌ برای حضور در کنگره AFC چه بوده؟

وب سایت رسمی فوتبالی- پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نمی‌دانم معیارهای فدراسیون فوتبال برای انتخاب پزشک جهت حضور در کنگره AFC چه بوده است.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین شریفیان در گفت وگویی در مورد وضعیت رضا حبیب‌زاده بازیکن مصدوم ذوب آهن گفت: همه نحوه مصدومیت گلزن تیم ما را مشاهده کردند و فک او از ۴ ناحیه شکسته است. عمل جراحی روی فک این بازیکن دیروز انجام شد و وضعیت عمومی او خوب است.

پزشک ذوب آهن در مورد طول درمان حبیب‌زاده گفت: این بازیکن ۵ تا ۶ هفته نمی‌تواند غذا بجود و باید همه مواد غذایی را به صورت مایع دریافت کند بنابراین از نظر فیزیکی دچار ضعف بدنی خواهد شد. بعد از اینکه ۵ تا ۶ هفته درمانش را سپری کرد یکی دو هفته هم باید تمرینات ریکاوری را انجام بدهد. تصور می‌کنم بین دو ماه تا دو ماه و نیم از میادین دور باشد.

شریفیان در مورد انتخاب پزشکان برای حضور در کنگره AFC عنوان کرد: من حدود ۱۶ سال است که در ورزش حضور دارم و نمی‌دانم معیارهای انتخاب پزشک برای حضور در کنگره AFC  چه بوده است. من که فقط ۱۶-۱۷ سال در عرصه پزشکی ورزشی حضور داشته‌ام و برخی پزشکان مویشان را در این رشته سفید کرده‌اند و برای حضور در این کنگره انتخاب نشده‌اند. شاید هم برخی پزشکان به دلیل فعالیت‌های بین‌المللی‌شان بیشتر در چشم هستند یا اینکه با تیم‌های ملی کار می‌کنند و بیشتر دیده می‌شوند و برای این کنگره انتخاب شده‌اند.