ترس ستاره سابق انگلیس از محکوم شدن به قتل

ترس ستاره سابق انگلیس از محکوم شدن به قتل

سایت رسمی فوتبالی - جرمین پنانت، بازیکن سابق لیگ برتر انگلیس، فاش کرد که چطور در نوجوانی پس از یک دعوای خیابانی نگران دستگیری خود بود.

این بازیکن در ۱۴ سالگی با دوستان بزرگتر خود در ناتینگهام وارد یک دعوای خیابانی شد که منجر به کشته شدن یکی از اعضای طرف مقابل دعوا شد.

پنانت توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفت اما جزء ۶ نفری که در جریان این قتل دادگاهی شدند قرار نداشت. او به دیلی میرور گفت چطور در جریان این دعوا پشت یک مغازه پنهان شده است. پنانت گفت: " آنها چاقو، چوب بیسبال و اسلحه داشتند. آنها می‌دویدند و همدیگر را با چوب بیسبال مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند. چند شلیک نیز انجام شد. همه فرار کردند. تیم ما آنها را دنبال کرد. من ندیدم اما یکی از اعضای تیم مقابل گلوله خورد، به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت کشته شد. این اتفاق ترسناک بود اما در جایی که من بزرگ شدم این اولین باری نبود که صدای شلیک گلوله را می‌شنیدم. من ناخودآگاه برای نجات جانم فرار کردم و خوش شانس بودم. مهم نبود که من به فوتبال علاقه داشتم و دوست نداشتم دعوا کنم. اگر با دوستانم رفت و آمد می‌کردم، یک هدف بودم و هنوز هم هستم. "

پلیس دو روز بعد به خانه پنانت رفت و از او بازجویی کرد و او منتقد است این اتفاق حتی از شنیدن صدای گلوله نیز ترسناک تر بود.تعریف می‌کند که چطور ۶ نفر از نوجوانان این منطقه برای این قتل دادگاهی شدند اما همگی به دلیل کمبود شواهد و مدارک کافی برای صدور رای تبرئه شدند.یک سال پس از این اتفاق آرسنال با پرداخت ۲ میلیون پوند به ناتز کانتی، پنانت را به خدمت گرفت تا او در آن زمان گران قیمت ترین بازیکن تمرینی فوتبال بریتانیا شود. 

او در اولین دیدار از رکورد ۴۹ بازی بدون شکست آرسنال در برابر ساوتهمپتون هت تریک کرد اما مشکلات انضباطی برای او دردسرآفرین شد.او در بیرمنگام سیتی به دلیل رانندگی در حال مستی بازداشت شد و پس از آن در لیورپول نیز نتوانست انتظارات رافا بنیتز را برآورده کند. 

او پس از آن در پورتسموث، رئال زاراگوزا، استوک سیتی، ولوورهمپتون، ویگان، پون سیتی هند و تامپینز راورز سنگاپور به میدان رفت.پنانت که پدر و مادرش در زمان نوزادی او از یکدیگر جدا شده بودند سال گذشته برای بازی در بری به انگلیس بازگشت و آخرین حضور خود در میادین را در تاریخ ۱۶ ژانویه انجام داد.

او حالا به همراه همسر خود، آلیس گودوین که مدل تبلیغاتی است، در شروپشایر زندگی می‌کند و می‌گوید می‌خواهد عضوی از " بیگ برادر " باشد تا ثابت کند که آدم بدی نیست.