واکنش هافبک کروات به پیشنهاد منچستریونایتد

واکنش هافبک کروات به پیشنهاد منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - بازیکن ۲۴ ساله تیم ملی کرواسی پس از عملکرد درخشان خود در جام جهانی توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی را به خود جلب کرد و منچستر یونایتد یکی از مشتریان او است.

آنته ربیچ، ستاره تیم ملی کرواسی در روسیه، تعریف کرد که پیشنهادات بسیاری برای جدایی از اینتراخت فرانکفورت دریافت کرده است و بر اساس گمانه زنی‌ها منچستر یونایتد مقصد احتمالی این بازیکن است.

ربیچ ۲۴ ساله موفق شد با تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برسد و در فینال برابر فرانسه شکست خورد اما نمایش بسیار درخشانی در این رقابت‌ها داشت.

ربیچ موفق شد یک گل در فینال به ثمر برساند و همچنین اولین گل تیمش در دیدار مرحله گروهی برابر آرژانتین را به ثمر رساند و در سایر گلزنی های تیمش نیز تاثیر بسیاری داشت.

منچستریونایتد یکی از تیم هایی است که به جذب این بازیکن علاقه بسیاری دارد و این در حالی است که سویا و تاتنهام نیز از دیگر مشتریان این بازیکن به شمار می روند و ربیچ تایید کرده که مدیر برنامه برنامه‌هایش تماس‌هایی از سایر باشگاه‌ها نیز دریافت کرده است. 

ربیچ در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی مورینیو برای به خدمت گرفتن وی چیست، گفت: " من از اینکه اخبار علاقه مربیان بزرگ و باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا به جذب خودم را می‌شنوم بسیار خوشحال هستم. صادقانه باید بگویم که فکر می‌کنم شایستگی این را دارم. من جام جهانی فوق العاده و فصل بسیار عالی با اینتراخت پشت سر گذاشتم. میدانم که پیشنهادهای جدی برای من به باشگاه رسیده و به طور مداوم با مدیر برنامه‌هایم در تماس هستم. خوشحالم که توانستم ثابت کنم که همه می توانند روی من حساب کنند. اما همانطور که گفتم زمان زیادی تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است. "

پس از این که مدیر فرانکفورت، فردی بابیچ، عنوان کرد که باشگاه هنوز پیشنهاد رسمی برای ستاره خود دریافت نکرده، ربیچ اضافه کرد که درباره آینده اش نگران نیست.

او گفت: " پیشنهاد انتقال؟ هنوز برای این داستان‌ها زود است و پنجره نقل و انتقالات حداقل یک ماه دیگر باز است. انتقال من به فیورنتینا در تاریخ ۷ شهریور انجام شد و در ۹ شهریور به اینتراخت پیوستم. بیشتر انتقال ها در روزهای آخر انجام می شود. بنابراین در آن زمان شرایط من مشخص خواهد شد. در حال حاضر من بازیکن اینتراخت هستم و به تمرینات این تیم بازگشتم. "

ستاره کرواسی معتقد است صعود شگفت انگیز تیم ملی کشورش به فینال روسیه همچنان باورنکردنی است.

او در این باره اظهار داشت: " ما هنوز از کاری که در روسیه انجام دادیم آگاه نیستیم. چند روز پس از فینال بازی را نگاه کردم و دیدم که چطور روی گل اول دفاع کردیم. پس از آن گل دوم را دیدم و فکر می کنم بازگشت به بازی پس از اشتباهات داوری کار چندان آسانی نیست. اما ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم و حسرتی برای ما وجود ندارد. "

منچستر یونایتد قصد دارد پیش از به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس در تاریخ ۱۸ مردادماه این بازیکن را به تیم خود اضافه کند.

مورینیو پس از شکست برابر بایرن مونیخ در دیدار دوستانه پیش فصل بار دیگر نگرانی خود را از فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات عنوان کرد و تاکید کرد که " مدیر باشگاه می‌داند من چه می خواهم ".

مورینیو هشدار داده که اگر خریدهای مورد نظر او برای تقویت تیم انجام نشود شیاطین سرخ فصل بسیار سختی را پیش رو خواهند داشت. باشگاه پس از صرف نظر از جذب یری مینا، در حال نهایی کردن قرارداد توبی آلدرویرلد است.