میانجیگری مدیر سابق یونایتد میان مورینیو و وودوارد

میانجیگری مدیر سابق یونایتد میان مورینیو و وودوارد

سایت رسمی فوتبالی - مدیر اجرایی سابق منچستریونایتد، پیتر کنیون، از مورینیو و وودوارد خواست که مشکلات خود را کنار گذاشته و دوران خوب این تیم را بازگردانند. 

کنیون در سال های طلایی سر الکس فرگوسن نقشی کلیدی داشت و از دور تلاش شیاطین سرخ برای کسب دوباره عنوان قهرمانی در 5 فصل گذشته را پیگیری می کند. 

امید این تیم برای پایان دادن به این انتظار با نارضایتی مورینیو از تور پیش فصل و عملکرد آنها در پنجره تابستانی نقل و انتقالاتی چندان پررنگ نشده و روابط مورینیو با وودوارد را نیز دچار تنش کرده است. 

کنیون در جریان مشکلات مربی پرتغالی هست اما باور دارد که این مشکلات حل شدنی است. 

او در صحبت با برنامه اسپرت ویک رادیو بی بی سی گفت: " آنها باید این مشکلات را حل کنند و راهی برای آن پیدا کنند. یونایتد بزرگتر از هر کسی است، بزرگتر از هر شخصی و این همیشه یک اصل بوده است. همه چیز باید حل شود و امیدوارم خوزه نیز بخشی از این تیم بماند چون او بسیار ماهر است و ثابت کرده که بسیار تواناست. او توانایی های بیشتری دارد و یکی از بهترین مربیان جهان است اما آنها استفاده درستی از او کرده اند؟ نه. فکر می کنم اولین کسانی که این موضوع را تشخیص داده اند هواداران یونایتد هستند. خوزه همه توانایی ها را دارد، اما در حال حاضر او یا هواداران یا تیم حس خوبی ندارند. "

کنیون مقابله با پیشرفت منچسترسیتی را به عنوان مشکلی برای یونایتد می بیند اما ایمان دارد که تیم قدیمی خود همه ابزار مورد نیاز برای از میان برداشتن فاصله ای که فصل قبل در لیگ برتر ایجاد شد را دارد. 

او گفت: " آنها بیشتر از همیشه جنگنده خواهند بود و دلیل این امر رقیب آنها از سوی دیگر شهر است. به دنیا آمدن و بزرگ شدن در این شهر کمی ناآرامی به دنبال دارد. آنها باید تلاش کنند و موفقیت مورد نظر را کسب کنند. آنها منابع لازم را در اختیار دارند. هواداران بی نظیری دارند و یکی از بهترین مربیان دنیا روی نیمکت این تیم قرار دارد. منچستریونایتد تنها باید تلاش کند و به موفقیت برسد. "