حرف‌هایی که ویدال به خاطرش باید به مسی توضیح بدهد!

حرف‌هایی که ویدال به خاطرش باید به مسی توضیح بدهد!

سایت رسمی فوتبالی - آرتورو ویدال تنها به اندازه یک تست پزشکی با بارسلونا فاصله دارد. 

بارسا و بایرن مونیخی برای انتقال بازیکن تیم ملی شیلی به توافق رسیدند و انتظار می رود که این بازیکن قراردادی 3 ساله به ارزش 27 میلیون پوند به امضا برساند. 

هیچکس انتظار چنین انتقالی را نداشت اما برای هر دو طرف منطقی بود. ویدال 31 ساله در ایتالیا و آلمان موفق بوده و حالا به دنبال چالشی جدید است. 

بارسلونا نیز یکی از بهترین هافبک دفاعی های حال حاضر جهان را به خدمت گرفته است. 

باشگاه کاتالان در بیانیه ای اعلام کرد: " بارسلونا و بایرن مونیخ برای انتقال آرتورو ویدال به توافق رسیدند. این توافق برای سه فصل آینده خواهد بود و این بازیکن در چند روز آینده آزمایشات پزشکی خود را انجام می دهد. بارسلونا به زودی حضور این بازیکن و مراسم معارفه او را به اطلاع همگان خواهد رساند. "

بایرن نیز این انتقال را در شبکه های مجازی تایید کرد و نوشت: " ما می خواهیم از آرتورو برای تمام کمک هایش تشکر کنیم و بهترین آرزوها را برای او در اسپانیا داریم. "

ویدال به دلیل سبک بازی جنگنده و شخصیت خاص خود شناخته می شود. بنابراین دیدن او با لباس و سبک بازی بایرن در زمین بسیار جالب است. 

یکی از جالب ترین گفت و گوها بین این بازیکن شیلیایی و لیونل مسی خواهد بود که پیش از این در ماه ژوئن صحبت هایی را درباره او مطرح کرده بود. 

ویدال در پاسخ به این سوال که آیا از مسی می ترسد، گفته بود که این بازیکن بارسلوناست که بعد از دو شکست پیاپی آرژانتین در فینال کوپا آمریکا در برابر شیلی از او می ترسد. 

ویدال گفت: " من او را می ترسانم یا او مرا می ترساند؟ من او را نمی ترسانم اما باید از او بپرسید که آیا هنوز ترسیده است. من از هیچ چیز نمی ترسم. در زمین ما برابر هستیم. من از پیراهنی که بر تن دارم و تیم ملی کشورم تا حد مرگ دفاع می کنم. اگر بتوانم تمام وجودم را در زمین می گذارم. "

شاید مسی حرفی برای زدن در این باره داشته باشد – که هرگز از کسی نترسیده – اما ویدال در سال 2016 نیز تایید کرده که این بازیکن آرژانتینی بهترین بازیکن دنیاست. 

این بازیکن 31 ساله در این باره مدعی شد: " همه می دانند که مسی کیست: او بهترین بازیکن دنیاست. وقتی مسی در زمین است همه چیز تغییر می کند. "