مدیر ناپولی ورزشگاه سن پائولو را توالت خواند!

مدیر ناپولی ورزشگاه سن پائولو را توالت خواند!

سایت رسمی فوتبالی - ورزشگاه خانگی ناپولی در آستانه فصل جدید در حال بازسازی است اما مدیر باشگاه از روند این بازسازی ناراضی است. 

مدیر ناپولی، اورلیو ده لارنتیس، شورای شهر ناپلز را به دلیل روند کند پیشرفت بازسازی ورزشگاه این باشگاه متهم کرد و زمین این ورزشگاه را به یک دستشویی تشبیه کرد. 

استادیو سن پائولو در حال حاضر در آستانه فصل جدید سری آ در حال بازسازی است و یکی از دلایل آن میزبانی ناپل در یونیورساید تابستان 2019 است. 

اما کارهای انجام شده مورد رضایت دی لورنتیس، مدیر این باشگاه، نیست و او مقامات محلی را مقصر مشکلات این پروژه می داند. این مدیر 69 ساله در گفت و گو با رادیو کیس کیس ناپولی گفت: " اگر من رییش شورا بودم ما مشکل مالی نداشتیم. از گفتن این که سن پائولو کنار گذاشته شده و آنها کاری که می توانند برای این مشکلات انجام دهند نمی کنند، خسته شدم. استادیوم به جای پیشرفت بیشتر و بیشتر شبیه به دستشویی شده است. " 

بیشتر انتقادات لورنتیس متوجه آتیلیو آریچیو است که مسئول بررسی بازسازی ورزشگاه است و به گفته مدیر این باشگاه حدود 25 میلیون یورو را در این روند بر باد داده است. 

او اضافه کرد: " من به دروغ های آریچیو عادت کرده ام. آریچیو باید به من توضیح بدهد که چرا حالا به مدت هشت سال، سن پائولو بیشتر شبیه به دستشویی شده است. نماینده ورزشی که من به او علاقه دارم نمی تواند علیه او اقدام کند و قطعا فشارهایی وجود دارد که او دروغ بگوید. آنها مجبور نیستند دروغگو باشند. اگر من در چنین شرایط تحت فشاری مالی بودم استعفا می دادم. "

ناپولی فصل گذشته نایب قهرمان سری آ شد اما بعضی از بازیکنان کلیدی آنها از این تیم جدا شدند که یکی از آنها جورجینیو بود که به چلسی در لیگ برتر پیوست. 

دی لورنتیس در پاسخ به این سوال که آیا خرج باشگاه بیش از حد مورد انتظار او شده گفت که حاضر است ضرر کند اما ناپولی موفق باشد. 

او اضافه کرد: " من عاشق ناپولی هستم بنابراین هر سال بودجه را باز می گذارم. علیرغم ضرر 15 میلیون یورویی سال گذشته می دانم که سال آینده مبلغ بیشتری ضرر می کنم. "

ناپولی اولین بازی خود در سری آ ایتالیا را روز 27 مردادماه در برابر لاتزیو انجام خواهد داد و یک هفته بعد در استادیو سن پائولو در اولین دیدار خانگی خود به مصاف میلان خواهند رفت.