واکنش مهاجم چلسی به پیشنهاد مارسی

واکنش مهاجم چلسی به پیشنهاد مارسی

سایت رسمی فوتبالی - گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عدم علاقه ساری به حضور ژیرو در چلسی شنیده می شود و در این میان این بازیکن تیم ملی فرانسه این هفته برای انجام مذاکرات به لندن خواهد رفت.

مهاجم چلسی، اولیویه ژیرو، حاضر به انجام مذاکره با مارسی نشده و در روزهای آینده مذاکراتی را با ساری درباره آینده خود در چلسی انجام خواهد داد. 

به گزارش سایت گل ژیرو که در تعطیلات پس از قهرمانی با فرانسه در جام جهانی به سر می برد آماده است تا مذاکراتی را با ساری درباره نقش خود در چلسی داشته باشد.

مارسی به دقت نتیجه این مذاکرات را دنبال خواهد کرد چرا که این باشگاه علاقه دارد این بازیکن ۳۱ ساله را به فوتبال فرانسه بازگرداند.

اما ژیرو اعلام کرده که قصد ندارد به لیگ فرانسه بازگردد و باور دارد که در آستانه فصل جدید فوتبال اروپا در بهترین شرایط فیزیکی قرار دارد.او در صحبت با لودوفین گفت: " من چیزهای زیادی که در رسانه‌ها گفته می‌شود را شنیده‌ام. هدف من بازگشت به فرانسه در آینده نزدیک نیست. در حال حاضر من بازیکن چلسی هستم. هیچ محدودیتی ندارم. از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارم و هنوز جوان هستم. هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ملی ندارم. "

ژیرو که با فرانسه قهرمان جام جهانی شد، تاکید کرد از این که توانسته برای دومین بار پس از سال ۱۹۹۸ جام جهانی را فتح کرده و مردم کشورش را سربلند کند بسیار خوشحال است.او اضافه کرد: " از اینکه کاری کردیم تا مردم فرانسه به تیم ملی کشورشان افتخار کنند بسیار خوشنود هستم. ما می‌دانیم که فوتبال چه تاثیری روی مردم دارد. من خاطرات بسیاری از این رقابت‌ها دارم. "

ژیرو در دیدار روز یکشنبه برابر منچسترسیتی در جام خیریه انگلیس غایب است و آلوارو موراتا که پس از تولد دوقلوهای خود شماره ۲۹ را کنار گذاشته و شماره ۹ تیم را بر تن می‌کند در ترکیب ثابت چلسی حضور دارد.

ادن هازارد نیز ستاره دیگری است که در این دیدار غایب است. وینگر چلسی که بسیار به رئال مادرید نزدیک است درخواست یک روز مرخصی بیشتر پس از جام جهانی داشته و روز دوشنبه به لندن باز می‌گردد.

آبی پوشان لندن پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به این بازیکن ۲۷ ساله ارائه کردند تا او را از عزیمت به لالیگا منصرف کنند. منابع گل به این خبرگزاری اطلاع داده‌اند که مسئولان چلسی امید چندانی به ادامه حضور کورتوا در این تیم ندارند و به دنبال جانشین این دروازه بان بلژیکی هستند.