جایزه بهترین‌های فیفا؛ حمایت مربی‌ها از ستاره‌های خودی

جایزه بهترین‌های فیفا؛ حمایت مربی‌ها از ستاره‌های خودی

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت فیفا برای پیدا کردن پاسخ این پرسش به سراغ مربیان چهار نامزد اصلی رفته و سخنان آنها درباره‌ی ستاره‌هایشان را بازتاب داده. این چهار فوتبالیست بزرگ کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، محمد صلاح و لوکا مودریچ هستند.

فرناندو سانتوز سرمربی تیم ملی پرتغال درباره‌ی کریستیانو رونالدو گفت:" کریستیانو معرکه است. یک فوتبالیست بی‌نظیر. فقط روی یک چیز تمرکز دارد، پیروزی، پیروزی و پیروزی. و برای همین خیلی کار می‌کند. او بهترین فوتبالیست دنیا است ولی از این مهمتر، رفیق من است. او نابغه است. برای نابغه شدن مسلماً استعداد هم لازم است ولی بدون کار و تلاش نمی‌توان به جایی رسید. اگر یکی از این عوامل باشد ولی دیگری نباشد، نمی‌توان نابغه شد. ولی کریستیانو یک نابغه است ".

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا درباره‌ی لیونل مسی گفت:" لئو کاری می‌کند که فوتبال خیلی راحت به نظر بیاید درصورتیکه این طور نیست. برای توصیف او کلمات کم می‌آورد. مسی فوتبالیستی است فوق‌العاده بااستعداد، یک فوتبالیست استثنایی. وقتی او صاحب توپ می‌شود، فقط به این فکر می‌کنم که حتماً برای تیم اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد".

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول درباره‌ی محمد صلاح گفت:" به اعتقاد من صلاح در مسیر تبدیل شدن به بهترین فوتبالیست دنیا قرار دارد. او بازیکن بی‌نظیری است. یک فوتبالیست برجسته. کسی که در مقابلش عملاً نمی‌توان دفاع کرد".

زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی درباره‌ی لوکا مودریچ گفت:" مودریچ در جام جهانی نشان داد که یکی از بهترین هافبک‌های دنیا است. او در حال حاضر بهترین فوتبال عمرش را بازی می‌کند و بهترین بازیکن ما است. مودریچ موتوری است که تیم ما را راه می‌اندازد و البته کاپیتانی که تیمش را فوق‌العاده رهبری می‌کند. او همیشه با جان و دل بازی کرده و به موفقیت‌های کوچک قانع نیست. مودریچ در زمین فوتبال با انرژی و تهاجمی است و در بیرون از زمین فوتبال، جنتلمنی به تمام معنا".