حذف زودهنگام العین از جام باشگاه‌های عربی

حذف زودهنگام العین از جام باشگاه‌های عربی

به گزارش "ورزش سه"، در دور نخست و مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام باشگاه های عربی، تیم فوتبال العین امارات دیشب بازی برگشت خود را مقابل سطیف الجزایر برگزار کرد.

بازی این دو تیم شرایط خاصی در این تورنمنت داشت و در حالی که هنوز سایر دیدارهای مرحله یک شانزدهم آغاز نشده، العینی ها هر دو بازی رفت و برگشت خود را برگزار کردند. همچنین از نظر محل برگزاری بازی هم دیدار آنها با سایر بازی ها تفاوت داشت و به جای میزبانی دو تیم از یکدیگر، العین و سطیف هر دو بازی خود را در شهر زاگرب کرواسی انجام دادند.

در بازی شب گذشته العین موفق شد با یک گل سطیف را از پیش بردارد؛ اما با توجه به شکست 2 بر یک در بازی رفت و با احتساب اینکه العینی ها در بازی دیشب میهمان به شمار می رفتند، قهرمان امارات به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف، از دور رقابت ها کنار رفت و وداعی زودهنگام با جام باشگاه های عربی داشت. ابراهیم دیاکی مانند بازی رفت زننده تک گل العین بود.

حذف و ناکامی شاگردان زوران مامیچ در این تورنمنت در حالی رقم خورد که باشگاه العین بر سر 9 بازیکن ملی پوش خود و تحویل ندادن آنها به اردوی تیم ملی امارات جدال های بسیاری داشته و حتی به محرومیت خود و ملی پوشانش تهدید شده است.