بهروان: پرونده نساجی و خونه به خونه در کمیته اخلاق مفتوح است

بهروان: پرونده نساجی و خونه به خونه در کمیته اخلاق مفتوح است

سایت رسمی فوتبالی _ غلامرضا بهروان در مورد درخواست خونه به خونه برای بازی در شهر ساری عنوان کرد: در مورد این مسئله هیأت فوتبال استان به اداره کل ورزش جوانان استان مازندران و همچنین سازمان لیگ نامه نوشته است و مزایا و معایب این مسئله را یادآور شده است. ورزشگاه شهدای ساری در ۶۰ کیلومتری بابل قرار دارد و بهتر است که تیم خونه به خونه در ورزشگاه سیمرغ (تیرکلا) به میدان برود.

به گزارش فوتبالی؛ وی افزود: ورزشگاه هفتم تیر بابل برای بازسازی قابل استفاده نیست و تا چند ماه دیگر هم آماده نمی‌شود اما با توجه به اینکه ورزشگاه سیمرغ یا تیرکلا نزدیک‌تر به بابل است بهتر است که تیم خونه به خونه در این ورزشگاه به میدان برود. البته برای اینکه تیم خونه به خونه فصل آینده بتواند ورزشگاه خانگی خود را تغییر بدهد باید فرماندار بابل و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بابل با فرماندار و اداره کل ورزش و جوانان سیمرغ مکاتبه کنند و مجوز شورای تأمین هم صادر شود.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در مورد اینکه یکی از بازیکنان راه‌آهن مدعی پیشنهاد سکه برای تغییر نتیجه با نساجی را کرده بود، گفت: من از محتویات این پرونده اطلاعی ندارم اما تا جایی که شنیده‌ام این پرونده در کمیته اخلاق مفتوح است و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از طرفین مستندات خواسته است. باشگاه نساجی هم از آن بازیکن شکایت کرده و تمام این پرونده‌ها در کمیته اخلاق در حال پیگیری است.